Silnik 2.0 TDI SCR BlueMotion Technology 150KM 110kW
Rok produkcji 2019
Przebieg:
100 tys. km
Okres użytkowania:
5 lat
4,57
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Bezawaryjny wół roboczy do pracy i dla rodziny.
Wrażenia
5,0
Silnik
150 km z dobrą dynamiką I wystarczającą mocą.
5,0
Skrzynia biegów
Zero zacięć, łatwość wrzucania biegów. Przyjemna obsługa
4,0
Układ jezdny
Sztywno z tyłu bo ma resory, ale jak wrzucę że 300 kg to trzyma się drogi jak przyklejony
5,0
Karoseria
W poprzednim Caddy ruda wychodziła koło klamek. W tym nowszym nie widzę tego problemu.
Komfort
5,0
Widoczność
Mega duża przednia szyba i tylna też.
5,0
Ergonomia
Jak to w VW
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Regularna wymiana filtra kabinowego, czyszczenie klimy i zero problemu. Jak jest na dużym minusie to salon wolniej się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca, z tyłu poprawnie, ale szału nie ma. Mam 190 cm i za mną nastoletnia córka już się nie mieści.
4,0
Wyciszenie
Przy 130 km/h szum w kabinie. Trasy ponad 300 km zaczynają być męczące.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli w serwisie to tanio nie jest. Ale robię serwis sam, części kupuje w intercars z upustami. Wychodzi 2 razy taniej na częściach, no a robocizna gratis. Koszt części eksploatacyjnych do 500 zeta.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy zakupie 30-40 proc drożej od Francuzów. Ale klocki wymieniłem dopiero po 80 tyś. Tarcze ledwie zuzyte. Sprzęgło sprawne. Pasek być może będzie do wymiany za jakieś 50-70 tyś km. Przejechałem już 100 tys. Poza tym eksploatacyjne pierdoły.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samodzielna wymiana silniczka klapy wentylacji z prawej strony. Używany kupiłem za jakieś 70 zeta.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak awarii. Zapycha się dpf podczas ciągłej jazdy po mieście l. Ale wypalam go na autostradzie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI SCR BlueMotion Technology 150KM 110kW
[l/100km]