AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Volkswagen
Caravelle
T5
Multivan Facelifting długi rozstaw osi
2.0 BiTDI 180 KM 132 kW
Wady i zalety
Wady i zalety
Oceny
Volkswagen Caravelle T5 Multivan Facelifting długi rozstaw osi 2.0 BiTDI 180KM 132kW od 2009
Podsumowanie 2 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
3,16
średnia ocena z
2 ocen
17%
gorzej od średniej w segmencie
50%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
3,00
Wrażenia
Silnik
2,50
Skrzynia biegów
3,50
Układ jezdny
4,50
Komfort
Widoczność
4,50
Ergonomia
4,00
Wentylacja i ogrzewanie
3,00
Wyciszenie
3,00
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,00
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,00
Stosunek jakość/cena
2,00
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,00
Bezawaryjność (poważne usterki)
3,00
Pozytywne zaskoczenie
+ Przeniesienie napędu
Zwiń
podsumowanie
Wady i zalety
– Przeniesienie napędu
(1)
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najbardziej przydatnych
od najbardziej przydatnych pozytywnych
od najbardziej przydatnych negatywnych
od najnowszych
Kategoria komentarza:
Karoseria
Przeniesienie napędu
Silnik
Układ elektryczny
Układ hamulcowy
Zawieszenie
Inne
Filtruj
wyniki
3,9
~gucio
Volkswagen Caravelle T5
Multivan Facelifting długi rozstaw osi 2.0 BiTDI 180KM 132kW
pierwszy raz spotkalem sie z taka pewnością prowadzenia auta w porównaniu z jego masą i wymiarami
Dodane
14 lat temu
Poprzednia
1
Następna
Volkswagen Caravelle T5 Multivan Facelifting długi rozstaw osi 2.0 BiTDI 180KM 132kW od 2009
3,2 (2 oceny)
Wybierz inny silnik
2.0 115 KM
2.0 BiTDI 180 KM
2.0 TDI 102 KM
2.0 TDI 140 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Volkswagen Caravelle w pigułce
Volkswagen Caravelle
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volkswagen Caravelle
Dane techniczne
Volkswagen Caravelle T5 Multivan Facelifting długi rozstaw osi 2.0 BiTDI 180KM 132kW od 2009
Raporty zużycia paliwa
Volkswagen Caravelle T5 Multivan Facelifting długi rozstaw osi 2.0 BiTDI 180KM 132kW od 2009
Opinie
Volkswagen Caravelle T5 Multivan Facelifting długi rozstaw osi 2.0 BiTDI 180KM 132kW od 2009
Usterki
Volkswagen Caravelle T5 Multivan Facelifting długi rozstaw osi 2.0 BiTDI 180KM 132kW od 2009
Publikacje
Volkswagen Caravelle
Newsy
Volkswagen Caravelle
Galerie
Volkswagen Caravelle
Nasze pomiary
Volkswagen Caravelle
Filmy
Volkswagen Caravelle
Ogłoszenia
Volkswagen Caravelle
Ceny aut używanych
Volkswagen Caravelle
Dziennik kosztów
Volkswagen Caravelle T5 Multivan Facelifting długi rozstaw osi 2.0 BiTDI 180KM 132kW od 2009
Opinie o instalacjach LPG
Volkswagen Caravelle T5 Multivan Facelifting długi rozstaw osi 2.0 BiTDI 180KM 132kW od 2009
Testy zderzeniowe
Volkswagen
Aktualnie przeglądasz
Volkswagen Caravelle T5 Multivan Facelifting długi rozstaw osi
Dane techniczne
7 raportów
zużycia paliwa
50 ogłoszeń
używanych
9 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy