Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Caravelle T5 T5 Transporter

Lewy, 11 lat temu
Silnik 2.5 TDI 131KM 96kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 316 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Volkswagen Caravelle T5 T5 Transporter 2.5 TDI 131KM 96kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
2,92
24% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Dość fajnie wyglądający z dobrą widocznością pojemny samochód-silnik zbiera się jest dobrze ale do pewnego limitu km później zaczyna się...jazda !!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : złe spasowanie wieloklinu i krućca -za płytkie
Silnik : ten silnie nie jest udany- tak mi się wydaje- i VW przestał go podukować 2.5TDI
2,0
Całokształt
jak koś ma na gwar to ok ,ale po gwar trzeba się go pozbyć do 180 tyś km!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeżeli chodzi o pracę i zbieranie się to jest ok(trochę głośny)
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko ok ale po 280 tyś coś już się dzieje bardziej z przełączaniem biegów w rowki(pozbyłem sie go przy 320 tyś i nie wiem co dalej z nim- dziwnie 3 wchodziła)
3,0
Układ jezdny
na zakrętach nie jest mistrzem przyczepności a zapakowany to trzeba uważać!!!
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra ale mi przeszkadzał prawy słupek,który czasami potrafi zasłonić istotny element!(polecam tylne drzwi klapa przeszklone lepiej widać-ale praktyczniejsze są podwójne-oraz przy boczny drzwiach przesuwanych szyba bardzo pomaga ale naprawdę bardzo!
3,0
Ergonomia
wszystko pod ręką nie miałem za wiele przycisków -fotel chciałbym bardziej obniżyć(mam 195cm) ale nie dało się
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie jest to phaeton i chyba nigdy nie będzie!!Jak ktoś ma otwartą budę to zajmuje trochę czasu nagrzanie i schłodzenie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeni jest sporo i to się czuje po przesiadce w inne samochody nawet terenowe
2,0
Wyciszenie
Miałem otwartą budę więc słychać było koła i nie było cicho -było źle przy predkości 140km/h i więcej radio trzeba sporo watować i SB jest słabo słyszalne
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie trasa 6.6 - 8.5(udało się 1350km na jednym tankowaniu) Miasto 9-11 L/100km to kwestia trasy i drogi oraz ciężkiej stopy!! Przeglądy nie są drogie -ale napraw miałem troche i poniżej napiszę
2,0
Stosunek jakość/cena
niestety VW z tym silnikiem nie spisało się!! Mają lepsze silniki ale mulaste -sprawdzałem i może te nowe od 2012 coś wnoszą ale nie wiem
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1.czujnik temperatury 2.czujnik turbiny 3.zapalający się trójkącik w kółku(wyłaczyć silnik i właczyć to gaśnie) 4 kaseciak padł 5.elek ustawienie lusterek 6.co jakiś czas jakaś usterka za 100-200zł 7.przeguby trzeba sprawdzać potrafią pękać i naprawa idzie w setki
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Głowica Blok Koło masowe półoś Lewa i Prawa Wspomaganie Pompa wody łożysko To nie jest T4 i wyciagniecie lub dostanie się do silnika,jakiejś części to są spore koszty

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 131KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Caravelle T5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Caravelle T5 T5 Transporter