i do tego samochod z duszaa wlasciciela, mozna sobie z niego zrobic co sie komu podoba a jak ma sie troche kasy to mozna z tego zrobic naprawde wyscigowego bolida i to o jaki wyglaadzie
Wrażenia
5,0
Silnik
kto slyszal jak pracuje garbaty boxer ten wie!
4,0
Skrzynia biegów
bardzo wytrzymala... ale warto miec drugaa w zapasie
5,0
Układ jezdny
nie straszna zadna droga.. a na autostrade mozna cale auto szybko obnizyc
Komfort
5,0
Widoczność
im mniejsze okna tym lepiej dlatego wole bardzo stare garbusy
5,0
Ergonomia
po pol wieku produkcji .. jest dopracowana do perfekcji
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
tu przecieetnie ... ale po zalozeniu webesto mozna w zimie jezdzic w podkoszulku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tylna kanapa jest bardzo wygodna .. a uchwyty na slupkach funkcjonalne ;)
5,0
Wyciszenie
a po co!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
doskonale zluzycie paliwa
5,0
Stosunek jakość/cena
najwyzsz jakosc co tu mozna mowic ... ale tylko Made in Germany
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przynajmiej jest radocha przy naprawianiu
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Garbus Standard 1.2 30KM 22kW 1954-1965