Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf Plus I

krzysiek z warszawy, 13 lat temu
Silnik 1.9 TDI 105KM 77kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 96 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volkswagen Golf Plus I 1.9 TDI 105KM 77kW 2004-2008 - Oceń swoje auto
3,08
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : super nigdy żadnych problemów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : urwany wał podobno co piąty ma ten problem
Przeniesienie napędu : sprzeglo co drugi stoi w aso z rozpadającym się dwumasem
Zawieszenie : po 80000 wszystko do wymiany ale niedrogo za to.
2,0
Całokształt
jak pisałem wcześniej samochód nowy kosztował mnie 100000 zl przez cztery lata wlożyłem w niego oprócz przeglądów 37000zł
Wrażenia
3,0
Silnik
Vw jak vw kultury pracy raczej trudno w nim szukać ale podobno miał być niezawodny nic bardziej mylnego po 96000 km naprawdę spokojnej jazdy pękł wał paranoja w servisie chcieli odemnie 20000 zł z małym haczykiem .
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia oki ale przydał by się szósty bieg poza tym miałem dwa problemy po 32000km padły wodziki biegów potem była ta sama usterka po ok 55000km.
5,0
Układ jezdny
świetnie się prowadzi naprawdę jak samochód dwie klasy wyższy.
Komfort
4,0
Widoczność
dobra nie mam zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
doskonała wszystko pod ręką .
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
z tym już dużo gorzej w okresie zimowym wkółko parują szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
doskonała .
3,0
Wyciszenie
bardzo głośny samochód po 500km człowiek ma dosyć.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeciętnie tak naprawdę zawsze średnio 7.3 litra na 100 km.
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgi jest ich cała masa wodziki skrzyni biegów wymieniane dwa razy,czujnik poziomu paliwa bagatela 1000zł czujnik poziomu oleju dwa razy wymieniany szybko ścierająca się kierownica skórzana i gałka zmiany biegów po 96000 wygląda fatalnie a naprawdę dbam o auto .
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
oki to od początku wymiana sprzegła kompletnego po 54000km zaczął rozlatywać się dwumas to samo stało się po 90000 tyś km zawieszenie po 90000 stukało już chyba wszystko przegląd kosztował mnie w servisie 8000tyś zł a i tak po 96000 pękł wał silnik do śmieci wada konstrukcyjna mimo że samochód byl servisowany w aso i jeżdził na castrolu longlife który servis kazał wymieniać co 30000 km a ja go eymieniałem co 15000 km ogólnie było jeszcze dużo więcej problemów ale nie chcę nawet do tego wracać poprostu po golfie i audi a6 nigdy nie kupię niemieckiego samochodu duża awaryjność.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf Plus I