Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf V Hatchback

Klient Magro, 12 lat temu
Silnik 1.4 TSI 122KM 90kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volkswagen Golf V Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW 2005-2008 - Oceń swoje auto
2,54
38% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Jakość materiałów w kabinie (miękkie i dość przyjemne w dotyku)przy dopłacie za skórzaną kierownicę, drążek zmiany biegów oraz praca skrzyni biegów (płynnie)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Korozje w okolicach progów i słupków
Silnik : Szarpanie na biegu jałowym
1,0
Całokształt
Producent, który w dobie spadku zakupu nowych pojazdów wypuszcza na rynek taki bubel sam szykuje sobie stryczek!
Wrażenia
1,0
Silnik
Silnik nieco \"mułowaty\" w stosunku do masy pojazdu ale przede wszystkim szarpie na biegu jałowym co czuć i widać na obrotomierzu. Serwis nie potrafi do tej pory zdiagnozować usterki.
4,0
Skrzynia biegów
Płynna praca
3,0
Układ jezdny
Siedząc na tylnej kanapie odczuwalne są dość mocno nierówności w jezdni (wygodniej np. w nowej Toyocie Corolli)
Komfort
3,0
Widoczność
Przy podjeździe do skrzyżowania, krawędź dachu zasłania światła
3,0
Ergonomia
Ciężko dopasować optymalne ustawienie kierowcy w zakresie kolana kierowcy-kierownica-nisko osadzone kluczyki(188cm wzrostu u mnie)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybkie odmrażanie szyby przedniej, gorzej z szybami bocznymi
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jadąc na tylnej kanapie w trójkę, można pokonać nieznaczne odległości(ciasno i mało miejsca na nogi)
3,0
Wyciszenie
Przy prędkościach powyżej 130km/h wzrasta znacznie poziom dźwięku (nie silnik ale raczej powietrze). Dla porównania Fiat Uno 1.0 fire rocznik 2000 przy prędkości 160 km/h wydaje się lepiej wyciszony.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście zużycie paliwa to nawet 9 l/100km, natomiast w trasie długiej (ok120km na Słowację) przy jeździe zgodnej z przepisami i bardzo płynnej udaje mi się zbić spalanie do 5,6l/100km.
1,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby samochód nie był tak awaryjny (cena ok 64.000zł w 2008r)można by się skusić, do takich osób też należałem. Jednak serwis i podejście samej firmy do bazowaniu na legendzie, bo chyba tylko tak można już dziś nazwać golfa to za mało w dobie spadku sprzedaży nowych aut i dużej konkurencyjności innych marek.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Akcja serwisowa(brak bezpiecznika)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1.Szarpanie silnika na biegu jałowym 2.Pojazd złożony w taki sposób, że drzwi oraz klapa bagażnika ociera o elementy karoserii 3.Wykryłem piąty \"wrzód\" na lakierze, wszystko w okolicach progów i słupków, przy czym nie są spowodowane czynnikami mechanicznymi.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf V Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf V Hatchback