Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf

Lata produkcji: 1974 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Volkswagen Golf to chyba największa obecnie ikona, przynajmniej na europejskim rynku, segmentu kompaktów (klasy niższej średniej) i najlepiej sprzedający się model na Starym Kontynencie. Nazwa tego modelu wywodzi się od nazwy prądu morskiego – Golfsztromu. Volkswagen Golf I pojawił się na rynku w 1974 roku, zastępując legendarnego już wówczas, ale jednocześnie dość już wiekowego Garbusa, jednak pierwsze prace nad tym modelem sięgają już 1967 roku. Od momentu debiutu rynkowego do sprzedaży trafiło już siedem generacji kompaktowego Volkswagena - kolejne wcielenia tego modelu pojawiały się w latach: 1983, 1992, 1997, 2003, 2008 oraz 2012. Przez ten czas w ofercie Golfa pojawiło się wiele różnych wersji nadwoziowych (3- i 5-drzwiowy hatchback, kombi, kabriolet czy minivan Golf Plus) oraz silnikowych, w tym szczególnie interesujące fanów szybkiej jazdy Golf GTi oraz Golf R. Volkswagen Golf dwukrotnie zdobywał tytuł Car of the Year (III generacja w 1992 r. i VII w 2013 r.), dwukrotnie World Car of the Year (VI generacja w 2009 r. i VII generacja w 2013 r.), a także raz tytuł North American Car of the Year (Golf VII w 2015 r.).
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Nowy Volkswagen Golf

Cena od: 75 490 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Volkswagen Golf - wyceny aut używanych

Nie wiesz na co Cię stać? Policz to z nami!

Oceny Volkswagen Golf

Liczba ocen: 5 332
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Widoczność + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,9
~Michał
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Volkswagen Golf VII
Moja opinia na temat VW G. Jest przeciętny, a mechanicznie po prostu niepewny. Mam od nowości Hondę Accord z 2007 2.0l, przebieg to prawie 180 tyś km. Wymieniałem akumulator, tarcze, klocki, teraz mam jedną z gum w zawieszeniu lekko pękniętą. Fakt ja dbam o samochód i może dlatego nie dzieje się nic. Natomiast w VW G. kombi 16 tdi od przebiegu 70 tyś km są ciągłe problemy. Samochód służbowy serwisowany w aso wszystko podobno robione jak trzeba, ale DPF daje się we znaki, spadki mocy, falujące obroty, nierówna praca silnika, czujnik ciśnienia w oponach niechowające się spryskiwacze reflektorów. Jakość materiałów jest na prawdę ok, ale pewności ten samochód mi nie daje. Wiem, że porównuję Hondę, która jest mechanicznym majstersztykiem, ale porównuję to co mam. Jak dla mnie VW to zawsze będzie przeciętna marka.
3,1
~WojciechM
Hatchback 1.5 eTSI EVO 150KM 110kW
Volkswagen Golf VIII
nie kupujcie Golfa 8 !!! Wielka firma Volkswagen całkowicie pokpiła sprawę. Zbyt wcześnie wypuszczono na rynek samochód niedopracowany, a usterki elektroniki powodują, że nie powinien być dopuszczony do ruchu. Oprogramowanie samochodu już dwukrotnie było aktualizowane, niestety bez rezultatu. Eksploatacja samochodu jest wręcz niebezpieczna z punktu widzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. Jakiś niedowład firmy VW i serwisu sprawiają, że bezradny klient jest pozostawiony samemu sobie. Tylko zakup samochodu przebiegł wyjątkowo sprawnie, wręcz wzorowo, reszta to masakra. Samochód sygnalizuje wizualnie i dźwiękowo niesprawność SOS System i Travel Asistant - podstawowych asystentów bezpieczeństwa. Komunikat kilka razy na minutę zapala się i gaśnie co potwierdzone jest sygnałem dźwiękowym. Jazda jest w związku z tym wyjątkowo uciążliwa. Samochód nie łączy się automatycznie z telefonem pomimo poprawnego sparowania. Żeby się połączył trzeba otworzyć i zamknąć drzwi kierowcy przy włączonym zapłonie ( to nie żart!) Rozmowę telefoniczną trzeba zakończyć czerwoną słuchawką telefonu bo z pozycji samochodu jest to niemożliwe. Trzeba więc cały czas telefon mieć pod ręką. Innych usterek nie opisuję bo szkoda czasu. Opisane wady są uciążliwe i stwarzają niebezpieczeństwo w ruchu drogowym. Serwis rozkłada ręce twierdząc, że komputer diagnostyczny żadnych usterek nie pokazuje. Monity do przedstawicielstwa VW w Poznaniu pozostają bez odpowiedzi. Kupujcie inne piękne auta, a to, póki co, omijajcie szerokim łukiem. Gwoli sprawiedliwości przyznam, że samochodzik pozbawiony tych karygodnych wad jest całkiem spoko. Ps. Z układem hamulcowym (poprzednia opinia) to prawda. Instrukcja obsługi także pozostawia wiele do życzenia.
4,2
~TomekL
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Volkswagen Golf VII
Auto pod każdym względem jest poprawne i nie wyróżniające się - jeżeli nie masz manii bycia indywidualistą to jest to auto dla Ciebie. Jako uniwersalny samochód w domu sprawdza się znakomicie. Jeżdżę nim 30% miasto 70% trasa. Jazda po mieście z manualem jest męcząca - jeżeli planujesz głownie takie użytkowanie to tylko jakiś automat (przy ruszaniu jest irytujące, bo turbina startuje dopiero od 1500 obrotów i jak się chce szybko ruszyć, to najpierw auto muli, a potem nagle czuć uderzenie turbo i włączają się systemy kontroli trakcji, które blokują koła). Jako że jeżdżę sam lub w 2 osoby, to dynamika silnika jest ok, natomiast jeżeli miałbym wozić na co dzień 4 osoby to bym raczej wziął mocniejszy silnik (i raczej diesel niż benzyna). Jedyny minus to jest skrzynia biegów - od czasu do czasu pojawia się problem z wrzucaniem 1 oraz wstecznego. Na forach o tym piszą. W serwisie powiedzieli że Ten Typ Tak Ma. Na szczęście naprawa/wymiana skrzyni manualnej nie jest tragicznie droga. Auto jest dobrze wyciszone zwłaszcza do 120 km/h choć przy 140 można normalnie rozmawiać, materiały w środku też są ok. Lubię to auto za prowadzenie, łatwość parkowania, oraz uniwersalność. Jest na tyle duże że można jechać w kilka osób i na tyle małe że wszędzie się nim wcisnę, zwłaszcza że jeżdżę głównie po Warszawie, Wrocławiu i Krakowie czyli najbardziej zakorkowanych miastach.

Usterki Volkswagen Golf

Liczba wpisów: 427
Stuki na kierownicy
  • Volkswagen Golf IV Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW 1997-2003
  • układ kierowniczy
  • 197 tys. km
Witam, od pewnego czasu słyszę stuki na kierownicy jak przejadę przez dziury (taki dźwięk dzwonienia kluczy). Oprócz tego na postoju jak kręci się kierownicą to jest wyczuwalny lekki stuk dochodzący z tamtych okolic. Byłem na diagnostyce zawieszenia, mechanik sprawdził całe zawieszenie i wszystko ok, moje podejrzenia padły na krzyżak drążka kolumny kierowniczej ale mechanik to od razu wykluczył (ściągnął osłonę przy pedałach i zobaczył). Przekładnia z pompą wymieniana 4 lata temu, wycieków nie ma, mechanik powiedział ze jest lekki luz na przekładni ale dźwięki dochodzą przy kierownicy. Nie mam pojęcia co to może być i jak się za to zabrać. Proszę o pomoc!
Oczekuje na rozwiązanie
Dpf
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 150KM 110kW 2012-2015
  • układ wydechowy
  • 1000 tys. km
Witam wszystkich . Moi drodzy koledzy mam problem z dpf ale nie tak do końca ponieważ sam się zregenerował po przejechaniu 2500 km a także miałem problem z czujnikiem temperatury spalin który tez wymieniłem jestem bez sił ponieważ w dalszym ciągu świecą się kontrolki tzn silnik i spirala nie wiem co jest grane jeżeli możecie pomóżcie ponieważ nie da się tych błędów skasować acha jest jeszcze jedna usterka systemu start stop i wydaje mi się że to ma związek z tymi kontrolkami które się świecą obiło mi się o uszy ze może to być usterka fabryczna jeśli wiecie drodzy koledzy coś na ten temat proszę o pomoc POZDRAWIAM
Problem rozwiązany
1 komentarz
silnik
  • Volkswagen Golf V Kombi 1.9 TDI 105KM 77kW 2005-2008
  • silnik
  • 200 tys. km
Od pewnego czasu mam tak ze swoim golfem.Trochę ciężko opisać to słowami. Zdarza się że podczas odpalania tak zatrzęsie silnikiem i zgaśnie następnie zapali i trochę przebiera na niskich obrotach, wtedy dodaję trochę gazu i jest OK. Następnie odpala bez problemu.I jest tak nie za każdym razem dodaję.Zdarzają się też sytuacje , że na rozgrzanym silniku zgaszę i po chwili chcę odpalić to występuje to samo trzęsienie i nie mogę odpalić i muszę trzymać na rozruszniku. DZIWNE. Nie wiem co to może być - może ktoś miał tak. Jeszcze co się dzieje to na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach odczuwalne jest lekkie zatrzęsienie (wibracje) w kabinie ale to prawdopodobnie początek dwu-masy- chyba że się mylę. Proszę o pomoc
Oczekuje na rozwiązanie

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 157
3,5
Kombi 1.6 16V 105KM 77kW
Volkswagen Golf IV
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Super zakład. Super ludzie. Super instalacja. Jestem bardzo zadowolony. Szczegółów nie podam, gdyż na instalacjach się nie znam ... ale właśnie na tym powinno to polegać, że sprzedawca zapewnia usługę od A do Z ... i tu tak właśnie jest. Na marginesie ... wcześniej od nieuczciwego sprzedawcy kupiłem samochód marki Seat Arosa. W samochodzie tym była właśnie instalacja...
5,0
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Volkswagen Golf IV
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 11 tys. km
Instalacja zamontowana w kwietniu 2016r, bezpłatny samochód zastępczy, czas montażu krótszy niż było to ustalone. Przejechałem 11 tys. przyjemnych kilometrów, zero jakichkolwiek problemów. Kulturę obsługi oceniłem maksymalnie za kontakt z szefem-profesjonalne doradztwo i kontakt z klientem, to samo przy odbiorze samochodu, pracownik objaśnił działanie całej instalacji wraz z...
5,0
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Volkswagen Golf IV
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 250 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Założona instalacja BRC SQ 32 z OBD. Auto w momencie montażu było po gruntownym przeglądzie i małym remoncie silnika. Instalacja sprawuje się dobrze, nie ma z nią problemów. Przeglądu co 15 tys.km. Nie ma spadków mocy
Volkswagen Golf