Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Volkswagen Golf w pigułce

Volkswagen Golf w pigułce

Sprawdź Vin

Sprawdż raport historii auta, podaj numer VIN

Informacje o Volkswagen Golf

Lata produkcji: 1974 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Model będący protoplastą segmentu C (niższej klasy średniej). Nazwa Golf pochodzi od imienia prądu morskiego – Golfsztromu. Następca legendarnego, lecz wysłużonego już Garbusa i równie duży sukces Volkswagena. Prace nad projektem Golfa rozpoczęły się już w 1967 roku, ale seryjna produkcja ruszyła dopiero siedem lat później. Od 1974 roku model doczekał się siedmiu generacji, ponad 29 milionów sprzedanych egzemplarzy (drugi najlepszy wynik w historii motoryzacji) i dziesiątek prestiżowych nagród. Golf VII debiutował w 2012 roku.
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Oceny Volkswagen Golf

Ogólna ocena
4.02
Średnia dla segmentu 4.07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK (78%) NIE (22%)
ZALETY + Widoczność + Układ jezdny + Ergonomia
WADY - Stosunek jakość/cena - Drobne usterki - Wyciszenie

Wybrane oceny

Volkswagen Golf V Kombi
2.0 TDI 140KM 2005-20084.31
Autko generalnie bardzo sprawne w jeździe, duży moment obrotowy, dość niskie jak na tą moc zużycie paliwa. Bardzo pakowny i wygodny w środku. Silnik na pompowtryskiwaczach, więc niska kultura pracy, głośny i odczuwalne drgania. Komfortowe i trwałe zawieszenie, jak na razie brak usterek. Auto zdecydowanie godne polecania!
dodano 3 lata temu przez lukrak
Volkswagen Golf III Hatchback
1.9 TDI 110KM 1996-19974.69
Samochód solidny. W swoim segmencie jeden z najlepszych. TDI Volkswagenowskie to najlepsze diesle na świecie. Dosyć cicha praca, super dynamika przy spalaniu 5 l. Dobrze wyposażony daje duży komfort jazdy. Jedyny mankament w tych samochodach to korozja. Trzeba dobrze konserwować blachy. Bez problemu odpala nawet przy -20 stopniach. Na oponach 205/50r15 trzyma się drogi jak przyklejony. W zimę czasami zamarzały zamki ale wystarczyło pare razy użyć wd40 i po problemie. Auto godne polecenia pod warunkiem że od pewnej osoby. Na rynku jest ich mnóstwo ale większość po różnych przejściach. Jedne...
dodano 7 lat temu przez therunner
Volkswagen Golf VI Hatchback 5d
1.4 TSI 122KM 2008-20123.62
Auto dobre ale niepokoją mnie negatywne opinie innych użytkowników VW, to powoduje że człowiek nie wie czy oni mają pecha czy ja szczęście, czy to szczęście wkrótce się nie skończy. Kiedyś VW nigdy nie zawodził a w grę wchodziły tylko drobiazgi. Wszystko było be bez znaczenia gdyby nie serwis ASO . Jeździsz z duszą na ramieniu bo ASO VW to najgorsze miejsce gdzie może trafić twoj samochód. InterWELM Bielsko jest królem znanym nie tylko w Beskidach. Dacie wiarę że Ludzie z Bielska i okolic jadą na serwis do SEATA z groźbą utraty gwarancji dlatego że w ASO boją się utraty sprawności pojazdu?...
dodano 4 lata temu przez haka21

Autodiagnoza Volkswagen Golf

Liczba wpisów: 238
Lampki oświetlenia nie gasną, nie gaśnie kontrolka otwartych drzwi.
dodał: hannibal67, ponad rok temu
Nie gasną lampki - jedna i druga, oświetlenia drzwi pasażera tylne. Prawdopodobnie świeciła się cały czas lampka bagażnika, poprzedni właściciel wyciągnął żarówkę. Świeci się cały czas kontrolka otwartych drzwi.
Blokujace sie biegi (1-2-R) i ciagnie na wcisnietym sprzegle.
dodał: specmaciek, 6 miesięcy temu
Witam wszystkich, jestem posiadaczem od niedawna VW Golfa MK5 2.0TDI z 2004 z 6 biegowa skrzynia, od paru dni mam problem z blokujacymi sie biegami, 1, 2 i wsteczny jako tako wchodza ale przy wysprzeglaniu nie moge ich wybic, czasami pedal sprzegla nie odbija tak jak powinien, do tego dziwny objaw na 1szym biegu przy wcisnietym sprzegle auto nadal ciagnie (tak jakby sprzeglo nie bylo wcisniete ale nie zawsze taki objaw jest) Mial ktos podobny problem co to moze byc? Dodam ze plyn jest w normie nie wydaje sie zeby ubywalo, do tego wysprzeglik nie wydaje sie zapocony ale to tylko moje...
Układ napedowy.
dodał: Sylwia12, 3 lata temu
jechałam samochodem i jak dodawałam gazu to warczał a jak pusciłam gaz to normalnie i w pewnym momecie co z przodu walneło i pszestał jechac tak jak by nie miał jak tylko jak wrzuce jedynke i puszcze sprzegło to nic jak dodam gazu to cos dzwoni i dalej nic nawet nie drgnie w czsie jazdy jak ruszyłam ze swiateł i dałam wiecej gazu zeby sie rozpedzic

Dane techniczne Volkswagen Golf

Moc silników 45–310 KM
Pojemność silników 1,0–3,2 l
Prędkość maksymalna 6.300000190734863–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 4,6–250,0 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 54820
Koszt ogólny 12,78 PLN
CNG9.34 PLN
LPG603.46 PLN
ON27.67 PLN
PB35.7 PLN
Wydatki serwisowe 5,83 PLN Pozostałe wydatki 6,24 PLN

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

8 pomiarów

Dla Volkswagen Golf. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyśpieszenia
Pomiar Wyciszenia

AUTOCENTRUM.PL S.A.