Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Volkswagen Golf w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Volkswagen Golf

Lata produkcji: 1974 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Model będący protoplastą segmentu C (niższej klasy średniej). Nazwa Golf pochodzi od imienia prądu morskiego – Golfsztromu. Następca legendarnego, lecz wysłużonego już Garbusa i równie duży sukces Volkswagena. Prace nad projektem Golfa rozpoczęły się już w 1967 roku, ale seryjna produkcja ruszyła dopiero siedem lat później. Od 1974 roku model doczekał się siedmiu generacji, ponad 29 milionów sprzedanych egzemplarzy (drugi najlepszy wynik w historii motoryzacji) i dziesiątek prestiżowych nagród. Golf VII debiutował w 2012 roku.
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Oceny Volkswagen Golf

Ogólna ocena
4,02
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(78%) NIE(22%)
ZALETY + Widoczność + Układ jezdny + Ergonomia
WADY - Stosunek jakość/cena - Drobne usterki - Wyciszenie

Wybrane oceny

Volkswagen Golf V Hatchback
2.0 TDI 140KM 103kW (2003-2008) 4,62
Samochód udany prawie pod każdym względem. Jest oszczędny, bardzo dynamiczny, szybki i komfortowy. Najważniejsza dla każdego kierowcy jest chyba satysfakcja z posiadania i prowadzenia wymarzonego auta. Dla mnie tą stysfakcją jest golf. Myślę, że to się nie zmieni a golf posłuży mi jeszcze przez parę lat.
dodano 7 lat temu przez adik
Volkswagen Golf VI Hatchback 5d
1.6 102KM 75kW (2008-2012) 3,92
Mały; bagażnik, miejsca z tyłu, schowków, które na dodatek są niepraktyczne. Bardzo szybko brudzi się tylna szyba. Radio i podświetlenie zegarów ściemniają się jednocześnie. Brak funkcji szybkiego wyciszenia. W szybie -jazda noca- odbija się wyświetlacz radia i przycisk świateł awaryjnych. Brak dodatkowych (drugich) uszczelek w drzwiach, które są np: w golfie kombi czy skodzie oktavi. Pod znaczkiem VW służącym do otwierania tylnej klapy...
dodano 5 lat temu przez Rycho
Volkswagen Golf IV Kombi
1.9 TDI 110KM 81kW (1999-2006) 4,00
Mam go od 5 lat.Oceniam 2 raz ponieważ jestem bogatszy o nowe doświadczenia.(nie patrzcie na opinnie ludzi którzy dopiero co kupili auto i już biora się do oceny). Jest to samochód na wskroś przeciętny taki dla Kowalskiego. Na temat wyglądu nie ma co wiele pisać , jaki jest golf każdy widzi ja go zaakceptowałem, mi się podoba. Zrobiłem przez 5 lat 60 tys , wiem że to niewiele ale ogólny przebieg to 290 tys. a to już coś. Auto ogólnie bardzo...
dodano 6 lat temu przez Wilk132@op.pl

Autodiagnoza Volkswagen Golf

Liczba wpisów: 238
Problem z porannym odpaleniem.
dodał: jasin7, 3 lata temu
Golf IV 1.9 tdi, 101km, silnik AXR., PD Samochód po kilkunasto godzinnych postojach bardzo cieżko odpala. Mianowicie: Pierwsze zakręcenie smochód podala na strzła i w ułamku sekundy gaśnie. Potem dopiero po kilkuktornym piłowaniu(po upływie 5-10 min) z trudem zaczyna łapać i odpala. Poźniej w ciągu dnia odpala już na strzała. Co było sprawdzone: - aku naładowane - świece i nakładane na nie gruszki sprawne- jest prąd, - pompa paliwa podaje chociaż wydaje się ze dawka jest podejrzanie mała ale podobno tdi na pd tak ma, Podejrzewam jeszcze filtr paliwa, zaworek na nim i uszczelki...
Silnik - Obroty na poziomie 1500 - 2000 rpm.
dodał: Sevgard, 3 lata temu
Po odpaleniu silnika obroty wskakują na poziom 1200 - 1500... Po ruszaniu i wyrzucaniu na bieg jałowy obroty trzymają poziom 2000 rpm. Jedynym sposobem opuszczenia obrotów było na światłach np. obciążenie silnika pierwszym biegiem i powolnym puszczaniem sprzęgła (bez gazu, "duszenie")
Blokujace sie biegi (1-2-R) i ciagnie na wcisnietym sprzegle.
dodał: specmaciek, 9 miesięcy temu
Witam wszystkich, jestem posiadaczem od niedawna VW Golfa MK5 2.0TDI z 2004 z 6 biegowa skrzynia, od paru dni mam problem z blokujacymi sie biegami, 1, 2 i wsteczny jako tako wchodza ale przy wysprzeglaniu nie moge ich wybic, czasami pedal sprzegla nie odbija tak jak powinien, do tego dziwny objaw na 1szym biegu przy wcisnietym sprzegle auto nadal ciagnie (tak jakby sprzeglo nie bylo wcisniete ale nie zawsze taki objaw jest) Mial ktos podobny problem co to moze byc? Dodam ze plyn jest w normie nie wydaje sie zeby ubywalo, do tego wysprzeglik nie wydaje sie zapocony ale to tylko moje...

Dane techniczne Volkswagen Golf

Moc silników 45–310 KM
Pojemność silników 1,0–3,2 l
Prędkość maksymalna 6.300000190734863–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 4,6–250,0 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 55587
Koszt ogólny 12,89 PLN
CNG9.34 PLN
LPG595.61 PLN
ON27.73 PLN
PB35.59 PLN
Wydatki serwisowe 5,83 PLN Pozostałe wydatki 6,31 PLN

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

8 pomiarów

Dla Volkswagen Golf. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyśpieszenia
Pomiar Wyciszenia

AUTOCENTRUM.PL S.A.