Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf V Hatchback

toja, 10 lat temu
Silnik 2.0 TDI 140KM 103kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volkswagen Golf V Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : dynamika ....
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : ach ta elektronika
Zawieszenie : tuleje oraz stabilizatory
Silnik : turbo
5,0
Całokształt
auto ogólnie dobre, zadowoli każdego, próżno porównywać do astry/megane/civica/corolli/aurisa (tymi miałem okazję jeździć astra/megane/corolla - służbowo)wersja sportline (15mm obniżone, kubełki masa dodatków) nie męczy długą jazdą, duuuużo miejsca w środku, oszczędne, wdzięczne, 2.0 tdi - zapas mocy nawet w 4 osoby z bagażem, chce się do niego wsiadać, dołożyłem sporo kasy po kupie w sumie z 5 tyś jednak teraz przez 16 miesięcy spokój, ludzie nie bójcie się silnika 2.0 tdi jest ich z 8 rodzajów a golf posiada ten jeden z najlepszych model BKD, naprawde polecam ale TYLKO sprawdzone i zadbane egzemplarze!!! a teraz o wadach ;) mały bagażnik, poprostu porażka i tyle, słupki z przodu trochę zasłaniają, obniżone zawieszenie to pomyłka na nasze drogi, uszkodzony zderzak z przodu i to 2 razy, zerwane osłony z pod spodu za niski i tyle,skrzypi konsola środkowa (stosunkowo proste do wyeliminowania, wystarczy 2h i trochę taśmy z gąbką :D ), dziwne problemy z klimą to sie nie włącza to nie odprowadza skrolpin etc niezbyt kosztowne jednak uciążliwe, stuki w zawieszeniu (raczej nie do wyeliminowania) no i zamarzające drzwi (może tylko u mnie ;/)Ogólnie polecam to dobre auto, brakuje im do klasy premium jednak nie wiele, w domu jest bmw e90 oraz volvo s60, wiem co mówie ;) POLECAM ZADBANE EGZEMPLARZE Z MOTOREM 2.0TDI !!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
2.0 tdi, silnik złą sława owiany, tak naprawdę to audi a4,a6 passat b6 ma wadę fabryczną, silnik bkd niby posiada wadliwe głowice, niby ;) 3 lata sporko k km zero usterek poważnych (rozrząd, świece żarowe , zatarła sie rolka alternatora to było by na tyle), silnik mało pali, dynamiczny, ciągnie jak pociąg, czasem brak 7 biegu.
5,0
Skrzynia biegów
brak zarzutów
5,0
Układ jezdny
twardy,wersja sportline obniżona 15mm skacze na złej drodze jak królik, trochę za krótki do komfortowej jazdy.
Komfort
4,0
Widoczność
słupki, trochę czasem zawadzają
5,0
Ergonomia
vw przoduje w tym, niestety, corolla/astra zero ergonomi w porównaniu z golfem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na kompakt, nie znajdziesz lepiej
4,0
Wyciszenie
no silnik słychać, przy 160 km/h nie czuć nie słychać \"prędkości\" jazdy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na te osiągi 6,3l (przy ostrej 7,6 do 8 l) w mieście przy spokojnej normalnej jeżdzie bez problemu osiągniesz. trasa 120-140 km/h 5,4 l z 3 osobami i climatronikiem w sumie z 400 km po polskiej trasie
4,0
Stosunek jakość/cena
zadbane egzemplarze warte każdej kasy,
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dużo elektroniki, lubi coś zaszwankować, zero poważnych usterek, większość skończyła się na skasowaniu błędu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na ten typ zaawansowania technologicznego to wymieniłem głównie turbinę (kupiony ze zdiagnozowaną jej usterką) reszta to eksploatacja klocki, tarcze, rozrządm serwis klimy, świece żarowe, aku, tuleje wachacza, olej,

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf V Hatchback