Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VI Hatchback 3d

Łukasz, 6 lat temu
Silnik 1.4 TSI 160KM 118kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Volkswagen Golf VI Hatchback 3d 1.4 TSI 160KM 118kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Auto godne polecenia. Przyjemność z jazdy, niezawodność. Auto dla dla "młodych gniewnych" - świetne osiągi, ale również dla starszych, którzy preferują jazdę spokojną i oszczędną. Bardzo dobrze przyspiesza, auto jest świetnie wyciszone, trzyma się jezdni, bardzo dobre hamulce, a także jakość systemy nagłośnienia
Wrażenia
4,0
Silnik
Kompresor i turbo sprężarka pracują niezawodnie. Pod warunkiem dbania o nie. Chociażby po szybkiej jeździe nie gaszenie silnika natychmiast. No i coroczne przeglądy! Pracuje równo, nie ma "dziur" płynnie. Duża kultura pracy. UWAGA!; po 90 tyś przebiegu rozrząd do wymiany. To jedyny minus tego auta. Gdyż łańcuch rozrządu powinien wytrzymać zdecydowanie więcej.
5,0
Skrzynia biegów
Działa płynnie, niezawodnie, z lekkim oporem. Bez najmniejszych problemów. Dobrze spasowana.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry. Zawieszenie dobrze dobrane; ani za sztywne, ani za miękkie. Cicho i elastycznie wybiera nierówności na jezdni.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra, szczególnie z przodu i na boki. Oczywiście mankamentem jest cofanie. Mam na myśli duże tylne słupki, ale nie jest źle, bardzo dużą pomocą jest bardzo dobrze działające czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
Mam wszystko pod ręką, mimo, że kierownica nie jest wielofunkcyjna, to prowadząc auto, intuicyjnie wykonuję zaplanowane czynności. Przykład; Podczas cofania, włącza się czujnik cofania i wycisza się automatycznie radio. VW zaplanował takie np sprawy w sposób bardzo przemyślany, ułatwiający jazdę kierowcy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa sprawnie, szybko i efektywnie. Chociaż ostatnio, dość często parują mi szyby, ale po włączeniu klimy i większego stopnia nawiewu, para znika błyskawicznie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jedno większe auto (patrz na gabaryty z zewnątrz) nie może pochwalić się taką przestrzenią jak w Golfie. Zarówno z przodu i z tyły. Bardzo dobre siedzenia wygodne i trzymające kierowcę na boki.
5,0
Wyciszenie
Rewelacyjne, na wolnych obrotach, masz wrażenie, że auto zgasło. Przy prędkościach powyżej 130 km/h silnik jest minimalnie słyszalny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty to; raz w roku przegląd, paliwo, no i ten ROZRZĄD!
4,0
Stosunek jakość/cena
po prawie ośmiu latach eksplatacji tym autem, 104 tyż przebiegu od nowości, największym kosztem była wymiana rozrządu 1600 zł
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie działa światełko wewnątrz auta, przy otwarciu drzwi
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
rozrusznik od czasu do czasu nie działa sprawnie, tj. czasami muszę dłużej przytrzymać kluczykiem przy odpalaniu silnika.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf VI Hatchback 3d