Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting

ja, 5 lat temu
Silnik 1.8 TSI BMT 180KM 132kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting 1.8 TSI BMT 180KM 132kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,50
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Bardzo uniwersalne auto, sprawdza się zarówno w trasie, w mieście i w lekkim terenie. Nowe LED-owe reflektory i kierunkowskazy dodają trochę pazura. To takie kombi, które jest mniejsze, zwrotniejsze, zgrabniejsze i ładniejsze niż Passat, dodatkowo o podwyższonym zawieszeniu i napędzie 4x4 (Haldex) - coś dla ludzie ceniących sobie praktyczność i ergonomię.
Wrażenia
5,0
Silnik
1,8 TSI robi robotę jak zawsze...
5,0
Skrzynia biegów
Jestem fanem "dwusprzęgłówek". DSG to jedna z najlepszych, obok ZF.
4,0
Układ jezdny
Na 18 calach, jest dosyć sztywny, ale komfortowy. Koleiny nie robią na zawieszeniu większego wrażenia.
4,0
Karoseria
Dopracowana jak to w VW. Bez uwag.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Kamera cofania (dość prosta) wydaje się zbędna, jeśli ktoś ma czujniki - ładnie pokazują przeszkody na ekranie (schemat). Warto dokupić przyciemniane szyby dodatkowo chroniące przed promieniowaniem.
5,0
Ergonomia
Ergonomia to DNA z grupy VW, kto zna ten wie o czym mówię. Rozkładanie siedzeń tylnych na płasko to 5 sek! Warto dokupić przednie fotele ergoactiv, dla pełnej wygody i wielu możliwości ustawień.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń, ale tylko dlatego, że mam ogrzewanie przedniej szyby i spryskiwaczy. Ważna opcja, ponieważ spryskiwacze są ukryte pod maską (w dole szyby), a wycieraczki wymienia w specjalnej procedurze (ustawione pionowo) - nie da się ich od tak odgiąć.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście ok. 2 metrów może być trudno z wygodnym ustawieniem za kierownicą.
4,0
Wyciszenie
Bez zastrzeżeń.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1.8 tsi połączony z 4x4 jednak trochę pali (ok. 8 litrów/100). Warto przedłużyć gwarancję i rozważyć jakiś pakiet serwisowy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wiem, że w środku jest sporo z Audi, które jest znacznie droższe, do tego lepsze zawieszenie - niż w zwykłym Golfie, napęd 4x4, ale samochód zyskuje swoją właściwą cenę dopiero przy wyprzedaży rocznika.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Silnik (1.8 TSI), DSG, napę 4x4 i cała konstrukcja są już sprawdzone i dopracowane...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie znam.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI BMT 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting