Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4578 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Wysokość 1515 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2054 mm
Rozstaw osi 2629 mm
Rozstaw kół - przód 1546 mm
Rozstaw kół - tył 1517 mm
Prześwit 175 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1025 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 980 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1620 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 605 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 1055 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1831 mm
Kąt natarcia 12,4 stopnie
Kąt rampowy 9,6 stopnie
Kąt zejścia 17,5 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,4
~Użytkownik Golfa
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack Facelifting 1.8 TSI BMT 180KM 132kW
Bardzo udany samochód. Uterenowione kombi to chyba jeden z racjonalniejszych wyborów. Napęd 4x4 z haldexem robi doskonałą robotę, a auto bardzo dobrze sobie radzi na szutrach, chorwackich dojazdach do dzikich plaż i górach, w głebokim śniegu i na asflacie. Auto dzięki niemu jest bardo dynamiczne i daje dużą satysfakcję na światłach gdy kierowca obok w swoim BMW widzi Golfa ;-). Jedyny mankamant tego samochodu to dość nieregularne spalanie, a mianowice samochód potrafi spalać średnio pomiędzy 6l, a 11l/100km w zależności od ciężkości nogi. Bardzo spokojna jazda, bez zbędnej dynamiki w ciepłe dni to nawet 6,6-7l/100km (zimą 7,3-7,5l/100km). Normalna jazda, ani szybko ani wolno to średnio około 7,5-8,5l/100km latem i 7,8-9l/100km zimą. Może to trochę od opon zależy, jednak równie dobrze można osiągać wysokie i niskie spalania o każdej porze roku z każdymi oponami. Szybka jazda autostradą 160kmh+ to już spalanie na poziomie 10,5-11,5l/100km. A auto trzeba zauważyć, że jest dość szybkie, i nawet 220kmh nie stanowi problemu. Jazda z rowerami na dachu 130kmh na długich odcinkach to około 9,5l/100km. Bardzo dobrze sprawuje sie również aktywny tempomat, z którego po przyzwyczajeniu korszystam nawet do 50% czasu poruszania się tym samochodem. Przede wszystkich dobrze działa w korkach (od 0 kmh) chociaż trzeba "kliknąć" aby ruszyć oraz w powolnie płynącym ruchu, klik klik i auto samo utrzymuje dystanas i reguluje prędkość. Trzeba jednak uważać na ostrych zakrętach i rondach, gdyż lubi tracić z widoku poprzedzający samochód i może zacząć nagle przyspiesząc.
4,9
~Adam
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack Facelifting 2.0 TDI-CR BMT 184KM 135kW
Bardzo dobre, uniwersalne auto. W porównaniu z testowanymi: Superb 190TDI, Passat 190TDI, Kodiaq 190TDI, Golf jest dużo szybszy. Skrzynia 7-biegowa DSG bardzo dobrze działa. W poprzedniej generacji 6-biegowa podobno kiepsko radziła sobie z TDI. Uwaga. 7-biegowa dostępna tylko z 184TDI. Można powiedzieć, że działa tak samo szybko jak w Tiguanie 220 TSI. Dodam, że ta skrzynia jest niedostępna w Superbie 190 TDI i w Passacie 190TDI. Bardzo fajne, lekko podwyższone zawieszenie. Samochód nie jest tak podatny na boczny wiatr jak Tiguan (szczególnie poprzednia generacja), a jednocześnie na korzeniach, czy kamieniach nie boimy się, że urwiemy cokolwiek. Podwozie zabezpieczone dodatkowymi osłonami. Brak AdBlue. W Passacie, Tiguanie, Kodiaqu jest, tutaj nie ma. Jeśli ktoś jest skłonny zapłacić za Golfa tyle co za dobrze wyposażonego Passata, będzie bardzo zadowolony. Innymi słowy, jeśli kupujemy samochód dla siebie, nie dla sąsiada, naprawdę warto.
4,5
~Piotr
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack Facelifting 2.0 TDI-CR BMT 150KM 110kW
Bardzo udany model Golfa. Uniwersalny, praktyczny zarówno w mieście jak i na dalsze wypady. Alltrack z reguły jest dobrze wyposażony w gadżety umilające życie. Warto wybrać opcję Active Info Display - bardzo przejrzyste informacje dla użytkownika. Wysoka jakość zastosowanych materiałów, auto dobrze wyciszone. Optycznie ładnie się prezentuje i zwraca uwagę na ulicy. Dobre własności jezdne, czuć dużą przyczepność na śliskiej nawierzchni.
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting
9,0
l/100 km
7,1 – 7,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,0
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack Facelifting 1.8 TSI BMT 180KM 132kW
Spalanie w tym samochodzie mnie przeraza. Maz zakupil to auto dla mnie do codziennej jazdy po miescie i mam problemy z zejsciem ponizej 10l/100km. Na poczatku myslalam ze z samochodem cos jest nie tak ale po wizycie w serwisie powiedziano mi ze z samochodem jest wszystko w porzadku ;( Jak w porzadku jak pali polowe wiecej niz deklaruje producent?! Niedawno na parkingu pod supermarketem zaczepil mnie inny wlasciciel takiego samego samochodu i zapytal czy nasz tyle pali - przynajmniej nie jestem odosobnionym przypadkiem...
10,3
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack Facelifting 1.8 TSI BMT 180KM 132kW
Spalanie nie adekwatne do osiągów - pali dużo i nie jedzie. Aby uzyskać 9,5 - 10,5l / 100km jazda musi być ekstremalnie oszczędna i w trybie ECO. Kluczem do uzyskalnia zużycia poniżej 10l/100km jest odpuszczanie gazu z trubie ECO przy jeździe z górki tak aby skrzynia wrzucała E (ekonimiczny bieg jałowy). Ogólnie mam zastrzeżenia do tego spalania, zwłaszcza po przesiadce z motoru 2.0TSI z napędem na przednią oś który palił 10l/100 ale przy 180km/h na tempomacie. Pozdsumowując samochó to duże rozczarowanie.
10,0
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack Facelifting 1.8 TSI BMT 180KM 132kW
Spalanie minimalne 1.8 Benzyna 9L na długich trasach, niestety w Alltracku 4x4 robi swoje + skrzynia DSG. Poza tym auto bomba, najlepszy zakup!
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting