Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting

Piotr, 5 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR BMT 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting 2.0 TDI-CR BMT 150KM 110kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,50
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : 4 Motion daje radę.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Zero usterek.
5,0
Całokształt
Bardzo udany model Golfa. Uniwersalny, praktyczny zarówno w mieście jak i na dalsze wypady. Alltrack z reguły jest dobrze wyposażony w gadżety umilające życie. Warto wybrać opcję Active Info Display - bardzo przejrzyste informacje dla użytkownika. Wysoka jakość zastosowanych materiałów, auto dobrze wyciszone. Optycznie ładnie się prezentuje i zwraca uwagę na ulicy. Dobre własności jezdne, czuć dużą przyczepność na śliskiej nawierzchni.
Wrażenia
4,0
Silnik
2,0 TDI i 150 KM w zupełności wystarczy do tego samochodu by żwawo się poruszać. Przy okazji samochód w czasie spokojnej jazdy nie zużywa dużo paliwa. Nie jest też głośny, dźwięk przy dłuższej trasie nie męczy. Daję ocenę 4, bo jednak zawsze mogłoby być trochę więcej mocy :)
5,0
Skrzynia biegów
Dobra, precyzyjna manualna skrzynia, 6 przełożeń. Drogi przełączania krótkie. Skrzynia nie haczy gdy jest zimna. 6-ka może efektywnie jechać już od 60-70 km/h.
4,0
Układ jezdny
Kompromis między komfortem a sztywnością. Czuć pozytywny wpływ 4motion na zachowanie na drodze. Jako kierowca czujesz się bezpiecznie. Na szutrze i polnej drodze daje radę, można włączyc tryb offroad i sterownik silnika nieco płynniej dozuje moc. Daję 4, bo wcześniej jeździłem BMW z 4-napędem i był trochę lepszy. Golf nieco bardziej miękki na zakrętach.
4,0
Karoseria
Karoseria wygląda bardzo estetycznie. Elementy ładnie spasowane. Listwy i zderzaki typowe dla Alltracka nadają bojowego wyglądu.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest OK, czujniki przód, tył i kamera cofania ułatwiają manewry. W SUV-ach siedzisz trochę wyżej, więc widzisz dalej i tam byłoby 5.
5,0
Ergonomia
Siadasz i od razu wiesz, co jest do czego. Nie ma żadnych udziwnień, jakiś joysticków, nienormalnych przełączników itp. Active Info Display - super sprawa, bardzo przejrzysty. Siedzenia bardzo wygodne, zwłaszcza ErgoActive z funkcją masażu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bez zarzutu, klima ustawiona na Low mrozi jak lodówka. Tego lata bardzo się przydała :) Grzanie też wydajne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 4-osobowej rodziny wystarczająco wygodny, bagażnik też się sprawdzi. Passat w kombi będzie na pewno trochę bardziej przestronny. 5-ty pasażer też się zmieści, ale ma między nogami tunel wału napędowego.
4,0
Wyciszenie
Jak na tę klasę auta jest naprawdę OK. Dużo powyżej średniej. Skoda Octavia III dużo głośniejsza, jest chyba nieco lepiej niż w BMW 5. Ale zawsze mogłoby być nieco ciszej, zwłaszcza powyżej 140-150 km/h. Może silniki TSI są nieco cichsze , diesla trochę słychać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest tani w zakupie, ale warto. Póki co zero awarii i napraw. Zużycie paliwa do zaakceptowania. Miasto korki 8,5-9,0 l/100km. Autostrada 7,0-7,5. Spokojna jazda drogami krajowymi 5,0-5,5; więc chyba nie jest źle.
5,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem warto zainwestować w to auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rok jazdy, ale totalny spokój.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Lać paliwo i jechać, zero problemów.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR BMT 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting