Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VIII Hatchback Facelifting

Arkos, 3 miesiące temu
Silnik 1.5 eTSI mHEV 150KM 110kW
Rok produkcji 2025
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VIII Hatchback Facelifting 1.5 eTSI mHEV 150KM 110kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Całokształt jest bardzo ok. Samochód przestronny, cichy, pakowny, dynamiczny, dobrze się prowadzący. Na prawdę bardzo dobry kompakt.
4,0
Całokształt
Dobry Golf. Samochód do wszystkiego, dobry we wszystkim, w niczym wybitny, ale w niczym też zły.
Wrażenia
5,0
Silnik
1.5 150 KM to jest optymalny silnik do tego samochodu (mam kombi). Nie za wolny, nie za szybki. Do normalnego używania samochodu w 100% wystarczający jak dla mnie.
4,0
Skrzynia biegów
Lubię DSG mimo, że czasem się jej zapomni, szarpnie, ale jako całokształt uważam, że to dobra, szybka skrzynia która doskonale odbiera intencje prawego pedała.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi Golf. Wspomaganie niezbyt mocne, czuć że kręci się kierownicą i samochód jedzie tam gdzie chcemy. Nieźle wybiera nierówności, nie buja nim jak statkiem. Przy wyższych prędkościach też bardzo stabilnie. Bardzo przyjemny w jeździe samochód.
5,0
Karoseria
Na razie za szybko aby ocenić. Mam egzemplarz z 2025 roku. Oby było ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Zaskakująco dobrze. Mimo, że siedzi się dość nisko to widoczność w szybach, lusterkach jest bardzo zadowalająca.
3,0
Ergonomia
Wszystko na pozór jest bardzo dobrze, kiedy pogodzimy się z tym, że siedzimy w samochodzie z 2025 i dużo opcji jest do ustawienia w ekranie, ale zdejmuję jedną gwiazdkę za niezwykle irytujący system informujący o przekroczeniu prędkości, który na naszych drogach nie nadąża za w kółko zmieniającymi się ograniczeniami i piszczy co chwilę. To jedyny system który muszę wyłączać od razu po odpaleniu samochodu. Drugą gwiazdkę zdjąłem za aktywny tempomat który sam dostosowuje prędkość do ograniczeń i kilka razy zaczął na lewym pasie hamować mnie do 90 km/h ponieważ boczny, skręcający pas miał takie ograniczenie. Uważam to za skrajnie niebezpieczne. Szczęśliwie można to wyłączyć raz na zawsze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu sporo miejsca. Mam 180 cm i siadając sam za sobą mam ok. 12 cm od kolan do fotela kierowcy. Z tyłu podłokietnik z cupholderami, na boczkach trochę miękkich materiałów, kieszonki na telefon, osobny panel klimatyzacji. Dla pasażerów jest bardzo ok. Na plus też duży bagażnik w wersji kombi.
5,0
Wyciszenie
Bardzo w porządku. Przyjemnie można podróżować z prędkościami autostradowymi. W połączeniu z na prawdę sensowym seryjnym audio- jest bardzo ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciężko stwierdzić. Na razie ok.
4,0
Stosunek jakość/cena
Odjąłem jedną gwiazdkę bo wciąż nie podjąłem decyzji czy warto dopłacić do Golfa zamiast wybrać Octavii. Octavia miałaby tu 5/5 bo jest tańsza a bardzo zbliżona w wielu kwestiach. Golfowi zostawiam 4/5.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 eTSI mHEV 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf VIII Hatchback Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów