Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Multivan T7 VAN L2

Justyn, 20 dni temu
Silnik 2.0 TSI 204KM 150kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 25 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Multivan T7 Van L2 2.0 TSI 204KM 150kW od 2021 - Oceń swoje auto
3,64
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Niesamowity (jak na busa) pod względem prowadzenia, parkowania, manewrowania
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Elektronika w tym samochodzie jest fatalna. Brak jej płynności. Nieintuicyjna. U mnie Awaria za Awarią
3,0
Całokształt
To Mój 4 Bus w ciągu 10 Lat. Pod maską całkiem dobry silnik 2.0 TSI o mocy 204 KM i najwyższym z możliwych (w t7) momentów obrotowych. Zbiera się świetnie, prowadzi się jeszcze lepiej. W porównaniu do innych manewrowanie nim to przyjemność i czujesz się jak w osobówce. Wnętrze ok, wygląda jak na limuzynę VW przystało, nie jest plastikowe i to jest super. Tyle dobrego. Bak jak w motorowerze 55l. Zasięg ma zbliżony do aut elektrycznych ok. 550 km. To ma być Bus? Nie można nim przejechać trasy w całości, nie mówiąc już o tym, że w moich poprzednich busach nie było konieczności tankowania za granicą. Jeżeli się rozpędzisz (oczywiście w niemczech) i utrzymywałbyś 160 - 170 km/h to pali jak samolot. NIE WCHODZI PŁYN DO SPRYSKIWACZY!! Pojemność zbiornika 2l.... Naprawdę? Nie miałem jeszcze samochodu do którego wchodzi mniej niż 5l. Wycieraczki to dramat, w moim firmowym Caddy z 2008 r o przebiegu 500 000 km chodzą lepiej (swoją drogą nie wiem czy je ktoś wymieniał). W T7 są plastikowe trzeszczące i zamarzają razem z płynem zimowym. Po sezonie Bierze Przednie Opony. To samo miałem w V-klasie. Drzwi pasażera fabrycznie nie wyregulowane, w serwisie regulowali i nie wyregulowali. Może mam awersję do tego samochodu bo jak na to że kosztował prawie 400 000 po zakupie nie dojechałem nim do domu. Wyświetlacze zgasły ale silnik chodził, biegi zmieniał. W Autocasco powiedzieli mi że skoro samochód jeździ nie wezmą go lawetą. W serwisie gwarancyjnym nie należał mi się nawet zastępczy. Na szczęście dali mi jakieś demówki. W serwisie był łącznie przez 2 msce. Po wymianie elektroniki na którą czekaliśmy było to samo za 2 tygodnie. Po jakimś czasie weszła Aktualizacja i problem z wyłączaniem się komputera i zegarów zniknął. (takie rzeczy w aucie za 400 000 pln? ) Czy w tą stronę mają iść busy? Mały zasięg brak możliwości wyboru napędu na 4 koła. Wszystko w imię odchudzania, a spalanie wieksze niż w dieslach.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje się pięknie i szybko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest dość sporo chociaż to najmniejszy Bus jakiego miałem. Spakowanie się na wakacje w 7 osób w tym dwójce dzieci wymaga sporo gimnastyki. Strach pomyśleć co było by w wersji standard. Nadrabiają wszechobecne schowki.
3,0
Wyciszenie
Jak się wyrzucie tylne fotele to jest w nim jak w beczce. Ale to bus i tak w nich jest.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Multivan T7 VAN L2