Szukaj

Informacje o Volkswagen Multivan T7 VAN L2

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Dostawcze

 

 

Volkswagen Multivan T7 VAN L2 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 6
Średnica zawracania 12,1 m
Promień skrętu 6,05 m
Długość 5173 mm
Długość z hakiem holowniczym 5276 mm
Szerokość 1941 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2252 mm
Wysokość 1887 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1907 mm
Rozstaw osi 3124 mm
Zwis przedni 952 mm
Zwis tylny 1097 mm
Prześwit 152 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 4550 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 2470 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1207 mm
Wysokość bagażnika 1312 mm
Szerokość bagażnika 1665 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1516 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2625 mm
Wysokość progu załadowczego 583 mm
Kąt natarcia 18 stopnie
Kąt rampowy 11,8 stopnie
Kąt zejścia 13,2 stopnie
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

3,6
~Justyn
Volkswagen Multivan T7
Van L2 2.0 TSI 204KM 150kW
To Mój 4 Bus w ciągu 10 Lat. Pod maską całkiem dobry silnik 2.0 TSI o mocy 204 KM i najwyższym z możliwych (w t7) momentów obrotowych. Zbiera się świetnie, prowadzi się jeszcze lepiej. W porównaniu do innych manewrowanie nim to przyjemność i czujesz się jak w osobówce. Wnętrze ok, wygląda jak na limuzynę VW przystało, nie jest plastikowe i to jest super. Tyle dobrego. Bak jak w motorowerze 55l. Zasięg ma zbliżony do aut elektrycznych ok. 550 km. To ma być Bus? Nie można nim przejechać trasy w całości, nie mówiąc już o tym, że w moich poprzednich busach nie było konieczności tankowania za granicą. Jeżeli się rozpędzisz (oczywiście w niemczech) i utrzymywałbyś 160 - 170 km/h to pali jak samolot. NIE WCHODZI PŁYN DO SPRYSKIWACZY!! Pojemność zbiornika 2l.... Naprawdę? Nie miałem jeszcze samochodu do którego wchodzi mniej niż 5l. Wycieraczki to dramat, w moim firmowym Caddy z 2008 r o przebiegu 500 000 km chodzą lepiej (swoją drogą nie wiem czy je ktoś wymieniał). W T7 są plastikowe trzeszczące i zamarzają razem z płynem zimowym. Po sezonie Bierze Przednie Opony. To samo miałem w V-klasie. Drzwi pasażera fabrycznie nie wyregulowane, w serwisie regulowali i nie wyregulowali. Może mam awersję do tego samochodu bo jak na to że kosztował prawie 400 000 po zakupie nie dojechałem nim do domu. Wyświetlacze zgasły ale silnik chodził, biegi zmieniał. W Autocasco powiedzieli mi że skoro samochód jeździ nie wezmą go lawetą. W serwisie gwarancyjnym nie należał mi się nawet zastępczy. Na szczęście dali mi jakieś demówki. W serwisie był łącznie przez 2 msce. Po wymianie elektroniki na którą czekaliśmy było to samo za 2 tygodnie. Po jakimś czasie weszła Aktualizacja i problem z wyłączaniem się komputera i zegarów zniknął. (takie rzeczy w aucie za 400 000 pln? ) Czy w tą stronę mają iść busy? Mały zasięg brak możliwości wyboru napędu na 4 koła. Wszystko w imię odchudzania, a spalanie wieksze niż w dieslach.
Volkswagen Multivan T7 VAN L2