Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat CC

artur z torunia, 7 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 87 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Passat CC 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : mam wersję z mocznikiem Blue czyli euro 6 zero dieslowskiego dymienia nawet na zimnym silniku
5,0
Całokształt
samochód mało traci na wartości , bardzo łatwo go sprzedać szczególnie z udokumentowaną przeszłością serwisową .
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik 140 konny seryjnie jest trochę ospały przy niskich obrotach , pomogło założenia boksa za 200 zł i sportowego filtra powietrza , nie zwiększyło to znacząco ilości koni , ale przesuną moment obrotowy w dolny zakres obrotów - auto odzyskało wigor - start z pod świateł to przyjemność . silnik jest bardzo oszczędny ale brakuje mu mocy powyżej 160 km/h w porównaniu do benzynowych motorów .
5,0
Skrzynia biegów
DSG 6 biegowa jest skrzynią z mokrymi sprzęgłami jej trwałość jest bardo dobra ale należy bezwzględnie trzymać się interwałów wymiany oleju i polecam tę czynność robić w ASO ( olej zakupić samemu ) moja uwaga - po przełączeniu w tryb manualny czas redukcji na niższy bieg jest jakby za długi , a na sporcie powinna szybciej reagować na manewrowanie pedałem gazu .
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest pancerne wytrzymuje spokojnie 200 tyś . Prowadzenie - no nie jest to fokus ale jest zdecydowanie lepiej niż w zwykłym B6 (cc jest szerszy i niższy ) polecam szersze opony z tyłu 245 z przodu 235 poprawia to prowadzenie . nie polecam 19 calowych obręczy - znacznie spada komfort i na pewno czas ich nie oszczędzi , 17 to złoty środek szczególnie na miasto .
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo wygodne siedzenia , szerokie przednie słupki nie pomagają trzeba o tym pamiętać szczególnie na skrzyżowaniach z drogą rowerową !
4,0
Ergonomia
prawie bez zastrzeżeń mankamentem jest nisko umieszczone radio wyświetlacz powinien być wyżej na wysokości przynajmniej nawiewów ,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko działa perfekcyjnie , trzeba pamiętać o kontroli czynnika w układzie i regularnej wymianie oleju w układzie klimatyzacji wydłuża to znacząco żywotność sprężarki , warto sprawdzić jakość płynu chłodzącego może to zaoszczędzić niespodzianek zimą .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca dla podróżujących z przodu jak i z tyłu (4 osoby ) niestety siedzenia z tyłu się nie składają , wysoki tunel środkowy
4,0
Wyciszenie
no cóż drzwi bez ramek mogło być lepiej , przydały by się podwójne szyby .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TDI Bluediesel - zaskakująco niskie spalanie w przedziale od 90 -120 km/h potem co 10 km/h 1 litr więcej , przy tempomacie ustawionym na 90 na oponach 225/50 komputer pokładowy wskazywał 4.1 l/100 (opony napompowane do 2.9 obciążenie razem z pasażerami to 240 kg ) przy 210 km/h około 11 l/100 .Na polskim paliwie przejechałem o 168 km mniej niż na tym zatankowanym we Francji !
4,0
Stosunek jakość/cena
cena zakupu dość wysoka ale auto w tej wersji jest warte każdego "centa" Pamiętajcie SZUKAJCIE BEZWYPADKOWYCH dzisiejsze auta są delikatne - źle naprawione będą koszmarem dla użytkownika ! ceny części są naprawdę tanie jak na tej klasy samochód .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pompa wody rozszczelniła się przy 80 tyś no cóż dowiedziałem się od mechanika że to nie pierwszyzna poza tym bez usterek - oby tak zostało !
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
boje się napisać żeby nie zapeszyć

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Passat CC – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Passat CC