Układ elektryczny
: Tylna klapa że względu na płyn do spryskiwaczy. Ale jak się nie używa to jest ok
5,0
Całokształt
Świeży wygląd. Cenowo nie ma tragedii. Silnik 177KM naprawdę daje radę. Super auto na autostradę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie ma problemu. Olej wymieniam co 10k km na Liquid Molly 5w30 plus płukanka. Jedyny minus paliwozernosc. Miasto minimum 7.5-8l
5,0
Skrzynia biegów
Manual chodzi jak w masło. Bez zarzutów
5,0
Układ jezdny
Przy 120km/h czuć delikatny dyskomfort na zakrętach, ale jest to kawał auta.
5,0
Karoseria
Lakier raczej twardy i nie widać zarysowań. Oznak korozji brak.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność plus czujniki parkowania mega na plus. Przy trzech promilach zaparkujesz równolegle bez problemu
5,0
Ergonomia
Bez zarzutów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa bardzo szybko. Nawet w mega mrozy mija dosłownie chwilą i leci letnie powietrze ( a wskaźnik temp płynu się nie podnosi)
Klimatyzacja też fajnie chłodzi, chociaż z tyłu mógłby być dodatkowy nawiew na słupkach bocznych
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Świnia auto. Przestronne kombi. I ziemniaki przewiezie i zwłoki zmieści
5,0
Wyciszenie
Autostrada tempomat 200h/km i rozmawia się normalnym głosem
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
VW wszystko w zamienniku a i oryginał nie jest drogi
5,0
Stosunek jakość/cena
Wiadomo, że cenę trzyma wysoko, ale i przy sprzedaży to zaowocuje. Zawsze można kupić auto francuskie w tych samych parametrach za 1/4 ceny mniej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Spryskiwacz tyl szyba to jakaś porażka. Leje się z wężyków, które są zrobione z tworzywa wytrzymałego jak papier. Co za tym idzie zalewa się kostka i robi zwarcie świateł tylnej klapy.
Druga rzecz to wymiana czujnika temperatury spalin. Świeciła się kontrolka DPF. Dopiero czwarty oryginalny czujnik zaczał dobrze pracować a już miałem czyścić dpf
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR BlueMotion 177KM 130kW
[l/100km]