Auto zwinne, dobre w prowadzeniu (za wyjątkiem wietrznych dni na autostradzie - nie wiem dlaczego ale od 140 km/h nosi od lewa do prawa). Mocny lakier. Wszystko dobrze pomyślane pod kątem ergonomii. Wady - tuż po odbiorze brzęcząca klimatyzacja (naprawili na gwarancji). Po ok. 40 tys. pisk przy zmianie biegów z 3 na 4 i z 4 na 5. Również zostało to naprawione, ale musieli wymontować skrzynię biegów. Silnik mało dynamiczny szczególnie w trasie, jednak przy tej pojemności nie ma się co dziwić, w mieście "daje radę". Bardzo dobre hamulce. Bardzo dobre oświetlenie led (światła mijania). Bardzo dobre fotele na długie trasy. Pamiętajcie żeby sprawdzać poziom oleju, co jakiś czas trzeba dolewać (na szczęście niewiele).
Wrażenia
4,0
Silnik
W mieście daje radę
2,0
Skrzynia biegów
Nawaliła po 40 tys.
5,0
Układ jezdny
Lux.
5,0
Karoseria
Bez zarzutu
Komfort
5,0
Widoczność
Lux
5,0
Ergonomia
Lux
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja zepsuła się po tygodniu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca
5,0
Wyciszenie
Lux
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na samym początku nawalił klima (na szczęści były to tylko dziwne odgłosy z deski rozdzielczej). Naprawili na gwarancji.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia biegów (pisk przy zmianie biegów od 3-4-5 bieg)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
[l/100km]