Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Polo II Hatchback

whosayn@tlen.pl, 18 lat temu
Silnik 1.4 D 48KM 35kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 205 tys. km
Volkswagen Polo II Hatchback 1.4 D 48KM 35kW 1990-1994 - Oceń swoje auto
4,54
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
super autko dla ludzi młodych, nie szukających rakiety, tylko ekonomicznego auta, polecam ściągnięcie auta z zachodu polufki z polski są przeżarte i wytłuczone
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik nie za głośny, w miarę dynamiczny, jak na auto bez Turbo sprawowało się całkiem nieźle
5,0
Skrzynia biegów
żadnych problemów, wszystko działa jak należy, trzeba jednak uciąć trochę drążek (15 minut roboty)
5,0
Układ jezdny
żadnych awarii/błedów nie za miękkie i nie za twarde zawieszenie, wszystko jak należy, przez 4 lata nic nie było wymieniane
Komfort
4,0
Widoczność
dobra ze względu na lusterka, wypada sobie dokleić na lusterkach mniejsze paraboliczne, bo nie widać za dobrze z tyłu
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie super, brakuje tylko środkowego nawiewu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
małe auto, ale przy parkowaniu rekompensuje wszystko, da sie jechać w 4 osoby przy pełnym załadowaniu nawet na duże trasy
3,0
Wyciszenie
nie jest to cichy samochód, ale prucz silnika nie słychać żadnych szumów od powietrza itp
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
super auto jeśli chodzi o eko, nie dużo pali, olej na 10tyś km trzeba dolać ok 1.5 do 2 litrów, polecam orlena do maszyn budowlanych półsyntetyk 10w40, nie lać w żadnym wypadku mineralnego
5,0
Stosunek jakość/cena
w 2002 koszt 8tys zł całość, naprawy usterki, wymiany pasków oleju itp. przez 4 lata w sumie jakieś 2 tyś zł (500zł na rok to nie dużo)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic sie nie popsuło z drobnych rzeczy a auto przypomnę z 92 roku, poza klamkami nic nie trzeba zmienić, koszt nowych klamek to ok 30zł, (wymiana samemu, odkręcenie 2 śróbek)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
miałem jedną poważną awarię, wytrzeliła mi uszczelka zpod głowicy i zatarły się 2 wtryskiwacze, powód - zła jakość paliwa filtr w środku był czarny (tankowałem na jednej stacji od tamtego czasu tylko shell bp i statoil), wymiana sprzęgła na samym początku jak go kupiłem miał ok 120tyś, rozdzielacz siły chamowania (zastąpiony 2 rurkami co w efekcie spowodowało poleprzoną pracę chamulców - badanie: 65% przód, 35% tył, koszt ok 30 zł), poza tym żadnych problemów

On - zużycie paliwa dla silnika 1.4 D 48KM 35kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Volkswagen Polo II

Liczba wpisów: 13

Volkswagen Polo II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Polo II Hatchback