Mogłoby być lepiej TDI ma dwukrotnie większy max. moment obrotowy
3,0
Skrzynia biegów
Czasem się zdarza, że ze wstecznego wchodzi bardziej w tył i trochę się blokuje, ale w pośpiechu - może właśnie najważniejszy moment
5,0
Układ jezdny
Bardzo miło w zakrętach i na równej drodze - takich dróg trochę mało
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo sprytne lusterko asferyczne. Widać niemalże jadącego z boku - niestety tylko kierowcy
4,0
Ergonomia
Trochę niezdarnie znajdują się przełączniki opuszczania szyb, prawie pod łokciem.Reszta OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie narzekam, para puszcza w kilkanaście sekund z tylnej szyby również. Ciepło też robi się szybciutko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 180cm i nie narzekam. Z tyłu też jechałem. Byłem również z dużż ilością bagażu. Trochę sprytu i mieści się. Można jeszcze pomyśleć o bagażniku dachowym - na pewno w przyszłym roku sobie kupię.
2,0
Wyciszenie
Niestety diesle wolnossące są dość głośno odczuwalne w kabinie, ale zamykam okna i włączam radio ;-))
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,6/4,2 ale nie jeżdżę poniżej 120, przeglądy ok 500/prawie każda naprawa wymaga podłączenia komputera 120zł + koszty naprawy (części : 32zł czujnik stopu, 1zł bezpiecznik 7,5,2zł bezpiecznik 10) tylko tyle wymieniłem
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena nie jest niska, za dodatkowe wyposażenie trzeba słono płacić, np.: oryginalny pakiet elektryczny (szyby przednie i inteligentny zamek centralny również bagażnika i wlewu paliwa) 4500zł
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie zauważyłem tandety
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych poważnych, ale drobna usterka iskrzenia w czujniku stopu - podczas wyjazdu urlopowego - dostarczyła mi wiele niezapomnianych wrażeń - wówczas miga lampka świec żarowych