Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo 850 Kombi

VWajnert, 12 lat temu
Silnik 2.0 20V Turbo 210KM 154kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 300 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volvo 850 Kombi 2.0 20V Turbo 210KM 154kW 1993-1997 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : wcześniej max co mialem to 136 KM o ile dobrze pamiętam w Neonie i jakoś podobnie w V40... ale to co robi 850 T54 5-cyl 210 KM to jest obłęd. No i zaskoczenie przy dystrybutorze - jak na taką moc i takie auto - nie palił dużo.
5,0
Całokształt
z kilkunastu aut jakie posiadałem to budzi we mnie najlepsze odczucia - komfort, moc, jakość. jadąc tym Volvo czujesz się lepszy ;) no i to niejednokrotne zdziwienie innych kierowców w \"tjuningowanych\" BMW i golfach gdy turbo zaczynało dmuchać .. bezcenne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Genialny!! 210 KM z 2,0 5-cyl. odgłos, praca silnika.... tylko bardzo trzeba było uważać przesiadając się z innego auta - szczególnie na łukach przy mokrej nawierzchni. Po kupnie robiłem uszczelniacze zaworowe i regenerację turbo - wcześniej puszczał \"dymki\".
5,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów - po około 300 000 km wymieniałem sprzęgło, ale to normalna część eksploatacyjna... Osobiście gdybym miał kupić to auto powtórnie szukałbym automatu - bardziej pasuje do 850-ki.
5,0
Układ jezdny
Wygoda, wygoda i precyzja. możliwość obsługi kierownicy jednym palcem :) po wciśnięciu hamulca auto staje w miejscu. Żywotność zawieszenia dużo powyżej przeciętnej, a kilkoma autami jeździłem... ale coś za coś - więcej w dziale ekonomiczność ;)
Komfort
5,0
Widoczność
jak to w \"starych\" Volvo. Akwarium. Duże szyby z każdej strony. Kombi - idealna widoczność do tyłu. Słupki nie są szerokie. widać przód maski +20 cm wysunięty zderzak. Ideał.
5,0
Ergonomia
Skóra - jasny beż - po 300 000km w stanie niemal idealnym (a na aukcjach auta po 150 tyś i poprzecierane ;) ...). Kto siedział w Volvo ten wie jak wygodne fotele robią... Wszystko pod ręką, intuicyjne, jeszcze nie spotkałem auta w którym tak delikatnie działają pasy bezpieczeństwa - wzór dla innych.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa bardzo szybko, po kilku km w aucie robi się przyjemnie ciepło - w dodatku podgrzewane siedzenia (a nawet tylna kanapa!!) są ciepłe już po kilkunastu sekundach). Nie na problemów z parowaniem szyb jak się dba o czystość w aucie. Klima dałaby radę w dużym busie - bardzo wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kombi - jedne z największych w swojej klasie. Dobry do przeprowadzek ;). Z przodu fotele jak w domu przed TV - z tylu wygodna kanapa - w podłokietniku zintegrowany fotelik dla dziecka.
5,0
Wyciszenie
jak na rok 1995 to idealne. Cicho, żadnych \"obcych\" hałasów. można wsłuchiwać się w oryginalny system audio - mimo lat działa idealnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż.. coś za coś... 210 KM - dla osób które liczą się z kasą może to być problem nie do przeskoczenia niestety. i nie chodzi tu o spalanie - jest naprawdę na poziomie innych aut 2,0. ceny części do Volvo 850 T5 są jakieś 2 a nawet 3 razy większe niż w przypadku innych 850 niestety.
5,0
Stosunek jakość/cena
za to co te auta oferują to ceny rynkowe są bardzo niedoszacowane. Dla kupujących to dobrze :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
popsuł się zamek od schowka, brzęczenie jakiegoś plastiku z bagażnika - drobiazgi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poza wymianami części eksploatacyjnych (300 Tyś przebiegu) nie było usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 20V Turbo 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo 850 Kombi 2.0 20V Turbo 210KM 154kW
Średni koszt przejechania 100 km
59,00 zł
15,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo 850 Kombi