Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo C30 Hatchback 3d

ENDRIUX, 12 lat temu
Silnik 1.6 D DRIVe 109KM 80kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 27 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volvo C30 Hatchback 3d 1.6 D DRIVe 109KM 80kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Przy rozsądnej jeździe jest bardzo ekonomiczny. Funkcja start-stop działa precyzyjnie i szybko.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Bardzo delikatny ( zwykły ) lakier
4,0
Całokształt
Samochód godny polecenia. Może nie jest bez wad ale to drobnostki, które można mu je wybaczyc.Zobaczymy jak się będzie sprawował w kolejnych latach eksploatacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobra kultura pracy silnika. Osprzęt silnika bez zarzutów,turbo żywo zrywa go do jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami (bardzo rzadko) haczy przy włączaniu trzeciego biegu, mogła by byc bardziej elastyczna na piątym przełożeniu.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi oraz wytłumia nierówności, bardzo dobry komfort podróżowania.
Komfort
4,0
Widoczność
Jedyny mankament to widocznośc przez okno pasażera, wysoki zagłówek zasłania pole widzenia (jeśli fotel jest przysunięty bliżej deski ). Co do widoczności do tyłu to kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu,minimalna ilośc przycisków, idealnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cała wentylacja jak i ogrzewanie działa nienagannie. Funkcja dogrzewania silnika również działa szybko i bezproblemowo. Polecam dodatkowe programowalne ogrzewanie postojowe (WEBASTO).Zimą bardzo przydatne,nagrzewa silnik oraz całą kabinę pozbywając się śniegu i oblodzenia z szyb oraz obniża spalanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie i mojej rodziny( 3 osoby ) jest wystarczająco miejsca w kabinie ( szyta na miarę ). Przednie fotele regulowane, również na wysokośc. Z tyłu wygodne dwa oddzielne fotele z podłokietnikiem. Mały bagażnik. Polecam sztywną zasłonkę bagażnika.
5,0
Wyciszenie
Odgłosy silnika jak i innych urządzeń nie zagłuszają rozmów oraz radia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tak jak każdy samochód może byc ekonomiczny jak i paliwożerny. Wszystko zależy od techniki jazdy. Różnice między spalaniem w/g producenta a faktycznym spalaniem w trakcie codziennego użytkowania różnią się około 0,5 litra. Koszty przeglądów w normie 980 zł/ po 20 tysiącach km łącznie z przeglądem klimatyzacji.
4,0
Stosunek jakość/cena
Koszt zakupu trochę wysoki ale indywidualnośc kosztuje.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Twarde plastiki w dolnych partiach drzwi.Delikatne aluminiowe wykończenia wnętrza.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria klimatyzacji, wyciek oleju.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 D DRIVe 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo C30 Hatchback 3d 1.6 D DRIVe 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo C30 Hatchback 3d