Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo S40 II

Tadeusz Pytel, 10 lat temu
Silnik 2.0 D3 150KM 110kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 45 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volvo S40 II 2.0 D3 150KM 110kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : rewelacja
5,0
Całokształt
jeżdziłem już w swojej prawie 40letniej karierze kierowcy wieloma różnymi samochodami a to cacko spełnia wszelkie moje oczekiwania co do relacji cena jakość zadowolenie z jazdy niezawodność a konserwatywny styl volvo to dla mnie dodatkowa zaleta
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik pięknie ciągnie praktycznie w całym zakresie obrotów ,elastyczność bez zarzutu a dżwięk 5cylindrówki to muzyka dla moich uszu
4,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą bez problemu ,krótkie skoki między nimi powodują że zmiana biegów staje się przyjemną zabawą choć nie ukrywam ,że preferuję automatyczną skrzynię
5,0
Układ jezdny
ten układ jezdny mimo ,że dość twardy powoduje ,że nie boję się widoku żadnego zakrętu
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu i na boki bez uwag jedynie do tyłu słabiej dlatego zainstalowałem czujniki cofania
5,0
Ergonomia
ten samochód po prostu przytulił mnie do siebie jak wsiadłem do niego wszystkie elementy obsługi były tam gdzie ich oczekiwałem a fotel i podłokietniki powodują że nie chce się wysiadać
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
auto sprawdziło się o każdej porze roku konkurencji życzę podobnego efektu ,a jeżdziłem naprawdę wieloma samochodami
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
decyzję o zakupie tego auta podjąłem po wyprawie na narty takim właśnie volvem w 4 osoby plus skibag na dachu nie można narzekać mimo , że nie jest to w sumie duży samochód ,a jazda we dwójkę tym autem dla mnie jest po prostu komfortowa
5,0
Wyciszenie
przy prędkości 160km/godz na autostradzie rozmawia się tak że nie trzeba podnosić głosu szumy powietrza na bardzo akceptowalnym poziomie uszczelnienie auta daje uczucie przyjemnej izolacji od tego co jest za szybą
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przejechanie 1000km bez tankowania jest dla volva zwykłym przelotem nie trzeba dokonywać ekstra zabiegów , warunek nie przekraczać 130km/godz jadąc autem staram się nie wciskać mocno pedału gazu do hamowania zawsze wykorzystuję silnik
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze nie kupiłbym nic lepszego konkurencji nie wytrzymał VW ,Ford Opel Toyota Mitsubischi
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic dosłownie nic się nie dzieje auto jest starannie zmontowane
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ten punkt nie dotyczy mojego auta

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D3 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo S40 II