Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo S60 II Sedan

j, 10 lat temu
Silnik 1.6 T3 150KM 110kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 26 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volvo S60 II Sedan 1.6 T3 150KM 110kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
3,69
15% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
to bardzo dobry samochód, choć delikatny i trzeba na niego uważać, to zabawne ale mój poprzedni citroen był niemalże pancerny w porównaniu, wybierał wszystkie dziury fantastycznie itd. świetny samochód na autostrady i lansu na mieście, nie nadaje się na konia roboczego, jak masz dwójkę małych dzieci, trzy psy i czasami wozisz cegły i meble to kup sobie skodę superb lub mondeo w kombiaku, oszczędzisz nerwy
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik fajny - ładnie się zbiera - ciągnie naprawdę solidnie od 2 tys., no ale cóż - do dobrego się człowiek szybko przyzwyczaja i trochę więcej mocy mogłoby być, zwłaszcza do przyśpieszenia przy dużych prędkościach na autostradzie, no i jeździłem też dieslem 163 km w tym aucie, który ciągnie niesamowicie, tutaj w T3 trzeba jednak zrobić redukcję biegu żeby pojechać
4,0
Skrzynia biegów
jest naprawdę dobrze, nic do dodania
4,0
Układ jezdny
bardzo dobrze, samochód bardzo stabilny, daje niesamowite poczucie pewności (ale to wersja usportowiona r-design) - chociaż bywa twardo, zwłaszcza felgi 18 potrafią dać w kość na polskich drogach)
Komfort
3,0
Widoczność
super, parkować równolegle tyłem jest łatwiej niż francuskim hatchbackiem, lusterka świetne, jest jednak wada - ksenony mają mały zasięg i tam gdzie nie oświetlają jest mega ciemno (bardzo wyraźna linia odcięcia) - to jest zabawne ale tęsknię za reflektorami halogenowymi gdzie świtało się rozpraszało i w konsekwencji widać było więcej i to dawało poczucie bezpieczeństwa, świateł przeciwmgielnych z przodu nie ma
4,0
Ergonomia
super, jedna uwaga - przy wybieraniu funkcji (np. w nawigacji) wkurzające bywa wybieranie pokrętłami jak w I drive w BMW - jest to mniej intuicyjne niż przyciski lub joystick
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
super
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
super, ale bagażnik nie jest wielki tylko 400 l
4,0
Wyciszenie
super
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżdżę dużo autostradą i po Warszawie więc to nie będzie wymierne dla innych, ale jestem dość zadowolony jak na benzynowy samochód o wadze 1600 kg jest OK, choć zawsze mogłoby być mniej
3,0
Stosunek jakość/cena
tani nie był
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
oderwał się uchwyt do zamykania klapy w bagażniku, ktoś mnie przetarł na parkingu i zderzak trzeba było poprawiać bo się odczepiły dwa zaczepy, lakier rysuje się nawet od oddychania w jego kierunku - niby nic takiego ale bądźmy szczerzy - to nie jest volvo 240, mój poprzedni citroen za 40 tys. jawi się jak auto nie do zdarcia
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
miałem kolizję (nie z mojej winy) więc to pewnie nie jest wymierne - ale mam wątpliwości czy wszystkie poduszki powinny były wystrzelić, na pewno jest bezpiecznie choć przy naprawie drogo (bardzo)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 T3 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo S60 II Sedan 1.6 T3 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo S60 II Sedan