Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V90 II Cross Country Facelifting

Krzysztof, ponad rok temu
Silnik 2.0 B5 Diesel Mild Hybrid 249KM 183kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo V90 II Cross Country Facelifting 2.0 B5 Diesel Mild Hybrid 249KM 183kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,43
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Auto jako całokształt bardzo udane. Największym pozytywnym zaskoczeniem jest audio Bowers&Wilkins - ABSOLUTNA REWELACJA WARTA KAŻDEJ WYDANEJ ZŁOTÓWKI
4,0
Całokształt
Samochód wyjątkowo wygodny i piękny ale niestety bez niedoróbek się nie obeszło. Bardzo dobre materiały wewnątrz, rewelacyjne fotele, GENIALNE audio, piękny wygląd.
Wrażenia
3,0
Silnik
To chyba jeden z najsłabszych punktów programu. Niby mocy sporo ale silnik nie brzmi najlepiej, przy niskich obrotach jest mocno słyszalny a przy większych prędkościach bardzo paliwożerny. Niestety jazda z prędkościami w okolicy 150 km/h okupiona jest spalaniem ponad 10 l
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Pracuje bardzo gładko, bardzo dobrze reaguje na zmiany przyśpieszenia. Nie ma laga. Same plusy
4,0
Układ jezdny
Auto bardzo dobrze się prowadzi ale nie zachęca do dynamicznej jazdy. Jest ciężkie, wysokie i to czuć na zakrętach.
5,0
Karoseria
Moim zdaniem najpiękniejsze kombi na rynku. Produkowane już 6 lat a i tak wg mnie jest najpiękniejszym kombi
Komfort
5,0
Widoczność
Absolutnie bez zarzutów, mimo, że maska długa i auto jest duże - trzeba się go nauczyć i je wyczuć
5,0
Ergonomia
Przyzwyczaiłem się do obsługiwania wszystkiego z poziomu wyświetlacza. Komendy głosowe działają genialnie - google wszystko rozumie, mam wrażenie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja - nic dodać nic ująć
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W aucie jest super wygodnie i człowiek ma wrażenie bezpieczeństwa otaczającego go z każdej strony.
4,0
Wyciszenie
Nie jest głośno ale nie też jakoś super cicho. Szczególnie na niskich prędkościach dość irytujący dźwięk diesla. Przy prędkościach autostradowych można spokojnie rozmawiać bez podnoszenia głosu. Moja wersja jest z laminowanymi szybami. Sytuację zmieniają dość mocno opony. Na zimówkach zdecydowanie głośniej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto ani tanie w zakupie ani w utrzymaniu. Ten diesel jest bardzo mocno paliwożerny na tle konkurencji. Koszty przeglądów akceptowalne
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość wykonania jest ponadprzeciętna. W samochodzie nic nie stuka nie puka. Cena nie jest niska. Wspólnik ma taki sam samochód z przebiegiem już ponad 200 tys i cały czas w środku wszystko jest dobrze spasowane i nic nie trzeszczy. Bardzo dobra jakość materiałów
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się póki co nie stało
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się póki co nie stało

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 B5 Diesel Mild Hybrid 249KM 183kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo V90 II Cross Country Facelifting