Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo XC60 II Crossover Plug-In Facelifting

czajs, 4 miesiące temu
Silnik 2.0 T8 455KM 335kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo XC60 II Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,71
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Dodam też od siebie bo niedawno szukałem i się zastanawiałem co wybrać.Te Volvo ( moim zdaniem) to auto dla ludzi którzy nie muszą już" krzyczeć " i na siebie zwracać uwagę po prostu jak już dorosłeś i znasz swoją wartość to coś dla Ciebie.Te 455 km to oczywiście wielki plus tego auta ale jak często będziesz tego używał? To jest ta pewność że wrażenie niebezpiecznych sytuacji jak wyprzedzanie ciężarówki da radę, i nie narazisz nikogo.To taki wstęp. Moc i przyspieszenie daje ogromną frajdę z jazdy.Wykończenie bardzo wyskoki poziom
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniki są bardzo zgrane bardzo dobrze to współpracuje mi osobiście dźwięk się podoba ( nie którzy narzekają) Uwaga:w trybie "sport" ja osobiście nie odczuwam niesamowitej zmiany.Przy ostrej jeździe bateria znika w oczach,
5,0
Skrzynia biegów
Tu rewelacja, jeżdżę też nowym Fordem Transit i w Volvo nie czuć szarpnięć i zmian biegów wszystko płynnie nie ma opóźnień.Moge powiedzieć że chyba bardziej mnie skrzynia zaskoczyła niż silnik( tam wiedziałem że będzie dobrze)
4,0
Układ jezdny
Tu myślałem że będzie lepiej ( miasto bardzo dobrze szczególnie elektryczny lub hybryda napęd,ale trasa i jakiś nierówności gorzej moim zdaniem) jest masa czuć na zakręcie przy większej prędkości tłumienie nierówności też mogłoby być lepsze.Do miasta ok trasa tylko dobrze.
5,0
Karoseria
Bardzo ładnie się prezentuje wersja Insripcion( czy jakoś tak) natomiast maska proponuję zabezpieczyć szybko łapie odpryski itp.Z każdym dniem podoba się bardziej ( chyba łapie dlaczego są tak popularne)
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobrze natomiast nie rewelacyjnie,ale od czego są systemy wsparcia kierowcy
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu bez zbędnych dodatków i przycisków ( aczkolwiek zmiana trybu jazdy z wyborem na ekranie- średnio)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze jest nawet oczyszczanie powietrza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja mam 182 cm jest bardzo dobrze nie wiem jak ktoś wyższy.Rodzina z tyłu nie narzeka.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 140 słychać ( natomiast mi to nie przeszkadza)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu na razie ok przy kupnie takiego samochodu nie ma co liczyć że będzie super tanio.Natomiast jeśli ktoś ma fotowoltaniki i nie przeszkadza mu ładowania w moim wypadku co drugi dzień wychodzi bardzo tanio ( dlatego też hybryda plug in).Trasa za to może te oszczędności "zjeść " szczególnie jeśli ktoś lubi poszaleć.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód klasy premium i tak trzeba go traktować.Tu zawsze nie będzie idealnie.Natomiast jeśli: 1.Masz fotowoltaniki 2.Głownie miasto i krótsze trasy 3.Lubisz wygodę 4.Chcesz mieć frajdę z jazdy,ale też pewność np przy wyprzedzaniu 5.Cieszy cię ucieranie nosa gówniarzom z BMW na światłach( jeśli jeszcze z tego nie wyrosłeś) To rozważ to auto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie za któtko
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jw poprzedni właściciel chwalił sobie

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T8 455KM 335kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo XC60 II Crossover Plug-In Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów