Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo XC90 II SUV Facelifting

Tadeusz, 2 lata temu
Silnik 2.0 B5 Benzynowy Mild Hybrid 264KM 194kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 68 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volvo XC90 II SUV Facelifting 2.0 B5 Benzynowy Mild Hybrid 264KM 194kW od 2020 - Oceń swoje auto
1,38
68% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Gdyby było ciszej w kabinie to system nagłośnienia byłby bardzo dobry
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Opisałem
Silnik : Opisałem
Zawieszenie : Stuki przy prawym przednim kole, cos wymienili i nie stuka
1,0
Całokształt
Na przestrzeni prawie dwóch lat ponad 20 wizyt w ASO, auto łącznie stało w naprawach prawie 2 miesiące. Ciekawostka - pracownik ASO powiedział mi w zaufaniu, że z moim autem nie jest tak źle, są gorsze przypadki np. wymiana silnika po kilkunastu tysiącach przebiegu lub skrzyni biegów ... czyli ja trafiłem na "dobry" egzemplarz. Oceńcie sami.
Wrażenia
1,0
Silnik
Porażka, silnik warczy jak w aucie za 20 k zł a nie za prawie 400 k zł. Trzy razy na lawecie bo nie chciał odpalić - cos z oprogramowaniem. Może to przypadek ale zawsze wtedy było deszczowo i wilgotnie.
1,0
Skrzynia biegów
Jedna awaria, czujnik nie przełączał prawidłowo biegów przy średnio szybkiej jeździe 80-90 km/h
2,0
Układ jezdny
Dwa razy poprawiana zbieżność kół
2,0
Karoseria
Bardzo delikatny lakier, mała gałązka zarysował mi cały bok, opuściły się tylne drzwi i trzeba było regulować, skrzypi tylny prawy fotel jak się na nim usiądzie
Komfort
1,0
Widoczność
Zupełnie nie pasują mi fotele, są za twarde, jechałem do Chorwacji i po około 4 h miałem juz silny ból kręgosłupa, w poprzednim SUVie tego nie miałem. Żona tez potwierdziła, że przy dłuższej jeździe też ją boli kręgosłup. Coś w tym jest.
2,0
Ergonomia
Ten tablet mi nie leży, w poprzednim SUVie było tez dużo w tablecie ale jakoś czytelniej
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwie awarie - raz wysiadł nawiew a raz ogrzewanie kiedy wracaliśmy z nart z dziećmi... bez komentarza
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok.
1,0
Wyciszenie
Tu nie ma wyciszenia, jest głośno i to wina tego silniczka od kosiarki, co ciekawe głośniej jest od strony pasażera niż kierowcy, kolega zmierzył głośność miernikiem. W ASO powiedzieli że to niemożliwe.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko było na gwarancji, boję się myśleć ile bym zapłacił za te wszystkie naprawy ... na pewno kilkadziesiąt tysięcy
1,0
Stosunek jakość/cena
Fatalna!!! Pierwszy raz kupiłem Volvo i przeklinam ten dzień, a będę chwalił dzień w którym go sprzedam, a wystawiam go w Otomoto za kilka dni. Tego auta nie można użytkować bez gwarancji.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po dwóch latach fotele wyglądają gorzej niż w moim poprzedni SUVie który miał 9 lat, awaria i wymiana turbiny, pęknięta felga beż żadnego wjazdu na przeszkodę, pojawiło się "zapocenie" olejem przy skrzyni ale jeszcze tego nie zgłosiłem

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 B5 Benzynowy Mild Hybrid 264KM 194kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo XC90 II SUV Facelifting