Szukaj

Lista ocen Wartburg 353 (76) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 54 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Yatonic@o2.pl
Wartburg 353
Kombi 1.0 50KM 37kW
Duży skok zawieszenia daje duży komfort jazdy, ale przez to samochód kładzie sie troche na zakrętach, nie tracąc przy tym przyczepności. Hamulce bezkonkurencyjne (bez wspomagania) bezproblemu zatrzymają samochód w każdej sytuacji (4-ro tłoczkowe zaciski z przodu). Auto jest bardzo zwrotne, średnica zawracania 10m.
1,0
~Sako
Wartburg 353
Kombi 1.0 50KM 37kW
do zawrotnych pretkosci i wchodzenia w zakrety to on raczej niebył stworzony.Strech nim jechac powyzej 80km/h a na zakretach klamki tra o asfalt a cały samochod zachowuje sie jak by chciał wyskoczyc z drogi i po rowach poskakac
5,0
~doctor16@wp.pl
Wartburg 353
Sedan 1.0 50KM 37kW
Krążownik szos. Rama mięciutko się buja, komfort lepszy niż w większości współczesnych aut. Układ kierowniczy o dziwo bardzo precyzyjny, braku wspomagania w ogóle nie czuć.
4,0
~Mefix
Wartburg 353
Sedan 1.0 50KM 37kW
Bardzo dobrze, ale na błocie przy 40 lekko mnie nosiło na boki | I to po lesie Bardzo dobrze tłumi drgania A po dziurach to czuć jakby płynoł *_*
4,0
~tomulski
Wartburg 353
Kombi 1.0 50KM 37kW
mimo ze podpiera sie klamkami na zakretach to i tak dobrze sie trzyma drogi a po delikatnej mojej "tajnej" przerobce idzie jak po szynach,
5,0
~Greś z siu....em wariotem:))
Wartburg 353
Kombi 1.0 50KM 37kW
NIe ma lepszego auta terenowego:) Wjedzie wszedzie i po wszystkim pojedzie. ( A przecież to limuzyna) :) Nawracać można praktycznie w miejscu:)
3,0
~prezesiu@wp.pl
Wartburg 353
Sedan 1.0 50KM 37kW
Buja sie buja na zakretach, jak okret na morzu, szczegolnie jak obciazony. Dupa nadsterowna, ale to tez wina opon regenerowanych, sliska guma
5,0
~gyula z Krakowa
Wartburg 353
Kombi 1.0 50KM 37kW
nigdy nie mialem zadnych problemów, choc mam uniwersala i woże nim wszystko: od komplety nazrędzi, poprzez materialy budowlane, aż po węgiel i opał do CO.
4,0
~spleenlupus@poczta.onet.pl
Wartburg 353
Kombi 1.0 50KM 37kW
na poziomie innych aut,jeśli jest za miękki to orginalne niemieckie amortyzatory załatwią sprawę-wtedy nawet jak dla mnie jest trochę zatwardy
4,0
~An
Wartburg 353
Sedan 1.0 50KM 37kW
Auto jest bardzo miękkie, co pozwala na komfortowe pokonywanie dziurawych dróg, niestety także przechyla się nadmiernie na zakrętach.
Wartburg 353