Szukaj

Audi A6 C7 Allroad quattro facelifting 3.0 TDI clean diesel 272KM 2016 Audi A6 3.0 TDI Quattro S tronic

37 012 PLN
Audi
A6
2016
diesel
272 KM
Rocznik 2016
Przebieg 174 300 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 272 KM
Pojemność silnika 2 967 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor srebrny

Informacje o samochodzie

Audi A6 3.0 TDI Quattro S tronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,2 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 938 mm
Szerokość
1 898 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
3,5
~Marcin
Audi A6 C7
Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW
Samochód wygląda cały czas świeżo. Środek auta również nie odbiega od nowszych samochodów. Jakość materiałów wykończeniowych na wysokim poziomie i to tylko tyle z plusów. Mechanicznie to porażka. Silnik 2.0tdi może osiągami nie powala ale daje radę, za to problemy cały czas z osprzętem i silnikiem rujnują budżet. Skrzynia multitronic- oprócz płynnej delikatnej jazdy do niczego innego się nie nadaje. Serwis jej to dramat. Elektryka w tym aucie...
Dodane 3 miesiące temu
4,7
~Mariusz
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Jest to moje 1 Audi A6 C7 i już wiem że to najlepsze auto jakie mialem.Auto uniwersalne do wszystkiego duze pojemnie zrywne. Moje 2.0 Tdi 190km Po zakupie podkrecilem na 220km i 450nm i tu 1 minus brak quattro kola czasami mielą przy ruszaniu na trybie dynamik. Jednak brakuje tej przyczepności quattro.Po roku i przejechaniu 17tys.km nie sie nie wydarzylo.Aktualnie 245 tys silnik skrzynia sucha, wyciszenie ok Spalanie mieszane 7.1L nastepne...
Dodane 5 miesięcy temu
4,8
~creh
Audi A6 C7
Limousine Facelifting 3.0 TFSI 333KM 245kW
Posiadam co prawda bliźniaczą wersję CREH competition 340 koni, ale to jest ten sam silnik co CREC 333 KM. Świetny silnik, reakcja na gaz natychmiastowa - brak turbodziury. Spalanie akceptowalne średnie 11 litrów na 100 (cykl mieszany). Ślinik to najlepiej dopracowana wersja ze wszystkich 3.0 TFSI na kompresorze, brak poboru oleju przez 10 tys km. Zmierzona seria na hamowni miała ponad 350 koni. Zrobione stage 2 na ok 450KM i 550 nm - robi...
Dodane 10 miesięcy temu

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A6

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów