Szukaj

Silnik, ukł paliwowy - przy około 1500 obr samochód się dusi, klekocze przy przyspieszaniu

  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • Autor: ~Sebastian Niciński
  • Kategoria: silnik
Witam,

Szukam w sieci info na temat awarii w układzie paliwowym w Audi A6 C7, TDI 177 km (2012) automat multitronic, przebieg 91000km i nie mogę nic znaleźć.

Objawy: silnik traci moc (bardziej przy ruszaniu) i przy dodawaniu gazu "klekocze" i dusi się, tak jakby na 3 garach pracował, nie można ujechać. Problem w tym, że nie zawsze się to objawia i nie ma znaczenia czy zimny czy rozgrzany silnik. Stał 2 dni w ASO, podłączony do komputera, z testami przy mnie w warunkach drogowych, z pomiarem wtryskiwaczy (wszystko ok), objawów opisanych wyżej brak. Diagnoza, że może złe paliwo (jeżdżę tylko na vervie z Orlenu) i zalecenie przeczyszczenia układu paliwowego specjalnym preparatem Audi. Tak zrobiłem i przez kilka tankowań był spokój, samochód jeździł płynnie bez zarzutu. Niestety usterka powróciła i jazda jest możliwa tylko z dolewaniem do paliwa uzdatniaczy, czy to jest normalne i jak to naprawić skoro ASO nie wie i nie może zdiagnozować? Do tej pory jeździłem mercedesem c-klasa 204 i nigdy nie miałem żadnych problemów z ukł paliwowym, tankując zwykłe paliwo na różnych stacjach.

Pozdrawiam
Sebastian Niciński
697970384

Komentarze

Sprawdz skrzynię ! Zawodność multitronika jest legendarna z wersji c6 i dużo kosztuje.

czasami trzeba wymienić skrzynię . Obejrzyj film na youtube o a6 to na pewno zostanie multitronic
wymieniony. Audi to nie toyota i cvt jest zawodne.
Odpowiedz
Cześć,
wszystkie przewody szczelne?
Odpowiedz
Audi A6 C7 Limousine