Szukaj

Audi A6 C8 2022 Audi A6 45TFI Quattro Sport, Salon PL FV23% Matrix

146 900 PLN
Audi
A6
2022
benzynowy
265 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2022
Przebieg 112 045 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 265 KM
Pojemność silnika 1 984 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor czarny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Asystent pasa ruchu, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, ABS, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Kamera cofania, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Poduszka powietrzna pasażera, Wspomaganie kierownicy, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Bluetooth, Nawigacja GPS, Gniazdo USB, Radio niefabryczne, Alufelgi, Tempomat, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Audi A6 45TFI Quattro Sport, Salon PL FV23% Matrix

4,7
~Gustaw
Audi A6 C8
Avant 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Poprzednim samochodem było Volvo S90 (też salonowe) i poza designem (głównie wnętrza), w A6 wszystko jest lepsze i bardziej dopracowane. Auto w bogatej wersji wraz z domykającymi się drzwiami jest świetnie wyciszone. Przy 160km/h frunie cicho się nie męcząc (2k obrotów silnika jedynie). i mając zapas na więcej do ponad 240km/h gdyby ktoś miał potrzebę na niemieckiej trasie. Komfort, wystarczające osiągi i pojemność dla każdego. Wnętrze w...
Dodane 6 miesięcy temu
2,9
~Mariusz
Audi A6 C8
Avant 2.0 45 TFSI 245KM 180kW
Problemy zaczęły się po 80 tyś km i kolejny raz po 120 tyś km. Dwa razy wymieniana maglownica, bo padło wspomaganie, producent nie przewidział wymiany samego modułu co komplikuje naprawę, oraz wymieniany radar od aktywnego tempomatu i pre sense front, przez co samochód przestał w serwisie miesiąc, bo nie było dostępnych części od ręki. Na kierownicy na postoju przy uruchomionym silniku czuć wibracje, ekran od panelu klimatyzacji bardzo łatwo...
Dodane ponad rok temu
4,4
~MarPO
Audi A6 C8
Avant 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Auto bardzo wygodne, trochę mało zwrotne przy parkowaniu (brak tylnej osi skrętnej), dość ciężkie (silnik 3.0, dach panoramiczny, hak), dynamiczny silnik, faktycznie przy większych prędkościach słychać szum powietrza od lusterek, zdarzają się przejściowe problemy z wyświetlaczem, ostatnio przybyło cieczy (paliwa) w misce oleju od niedokończonych procesów wypalania DPF, układ jezdny mniej precyzyjny od BMW, ale za to bardziej komfortowy. Miałem...
Dodane 2 lata temu

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A6

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów