Szukaj

BMW Seria 3 G20-G21 Touring M Facelifting 3.0 M3 Competition 510KM 2025 BMW M3 M Driver, xDrive, LCI, Harman Kardon, 530hp 3.0 Benzyna 510KM

444 900 PLN
BMW
Seria 3
2025
benzynowy
510 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2025
Przebieg 1 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 510 KM
Pojemność silnika 2 993 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor szary
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Skórzana kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW M3 M Driver, xDrive, LCI, Harman Kardon, 530hp 3.0 Benzyna 510KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
3,6 s
Średnie spalanie
10,0 l/100 km
Długość
4 714 mm
Szerokość
1 827 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
73% 27%
4,7
~aprox99
BMW Seria 3 G20-G21
Touring 2.0 320d 190KM 140kW
Po F31 przyszedł czas na G21. z F 31 byłem zadowolony, tutaj to samo.Czuć skok technologiczny.Mam teraz automat i niestety tęsknię za manualem.Nie powiem żeby było źle ale jakoś manual lepiej pasuje. Robiłem jazdę próbną c klasą i chyba bym ją kupił jednak kładła się w zakrętach i nie prowadziła się tak na autostradzie jak G 21.Jest przyklejony do asfaltu. Jak kupuję auto to po prostu do niego wsiadam i jadę.Prowadzenie,wyciszenie,fotele to...
Dodane 5 miesięcy temu
3,9
~Paweł
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318d 150KM 110kW
Auto całkiem przyjemne, ale widać że zostało zaprojektowane w totalnie inny sposób niż poprzednie trójki, brakuje w niej precyzji prowadzenia i zwartości, wydaje sie ociężałe. Całościowo odbiór jest pozytywny, ma jednak kilka mankamentów, które nie przystoją marce premium. Dźwięk kierunkowskazów niewiadomo dlaczego słychać ze schowka przed pasażerem, jest to dziwne... Przy prędkościach od 100km/h do 140km/h słychać w przednich lewych...
Dodane 11 miesięcy temu
4,7
~Adam
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Jeżeli ktoś kupuje BMW z silnikiem 318i i później narzeka na dynamikę jazdy to po prosty wiadomo, że nie stać go na wersję typowo sportową. Każdy wie, że to najsłabsza jednostka silnikowa i na torze nie pojeździ. Żona jeździ od 2 miesięcy i muszę powiedzieć, że wrażenia są bardzo dobre. Wybór nie wynikał z przywiązania do marki a były brane pod uwagę: BMW, Mercedes i Audi. Trójka była bezkonkurencyjna. Kupcie sobie "Panowie Mistrzowie...
Dodane ponad rok temu

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów