Szukaj

Honda CR-V IV 2012 Honda CR-V INNY

58 900 PLN
Honda
CR-V
2012
benzynowy
0 KM
Das WeltAuto
Lublin (woj. lubelskie)
Rocznik 2012
Przebieg 106 700 km
Typ silnika benzynowy
Skrzynia biegów manualna
Kolor szary
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Sprawdź numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
3,2
~Artur
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Samochód w moich rękach od sześciu lat, kupiony oczami, bez zastanowienia. Oprócz przestrzeni w środku, to coś nie oferuje nic więcej. Silnik mułowaty, jak żaden inny. Nie ma mowy o dynamicznej jeździe, strach cokolwiek wyprzedzać. Skrzynia automatyczna 5 biegowa chyba z lat 80-tych. Może niezawodna, ale biegi przerzuca jakby w smole pracowała. Fotele to dramat!! Siedzi się jak na starym krześle. Nie chcę nawet pisać o debilnym ekranie...
4,9
~RJ
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
Ocena ogólna bardzo dobra. Po sześciu latach użytkowania uważam, że w Hondzie stosunek jakości do ceny nie ma sobie równych. Mechanicznie auto dopracowane. Silnik 2.2 idealnie współpracuje z 5-cio stopniowym automatem. Nigdy nie brakowało mi ani mocy, ani momentu. Skrzynia bardzo dobrze zestrojona, opóźnienie przy kick downie akceptowalne. Nigdy nie miałem też żadnego problemu z filtrem cząstek stałych - mimo, że w pewnych okresach auto było...
2,4
~Arturross
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Samochód jest bardzo mułowaty - dlatego posiadając jeszcze 2 inne - jakoś wybieram jazdę tymi pozostałymi - stąd tak niski przebieg po ponad 4 latach od zakupu. Jeżeli chcę faktycznie przyśpieszyć, to trzeba jechać powyżej 4-5 tys obrotów, bo dopiero wówczas się zaczyna jako tako zbierać. Silnik bez turbodoladowania jest za słaby do takiej masy i tak dużego samochodu. Zbyt mały zbiornik paliwa - powodujący, że zasięg jazdy jest śmieszny. Nie...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda CR-V