Szukaj

Zużycie paliwa Honda CR-V – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Honda CR-V

7,1
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Honda CR-V V
Generalnie ważne jest określenie wersji (u mnie ELEGANCE 2WD standard) lżejszy model z manualną skrzynią pali mniej i jest bardziej dynamiczny w kabinie jest ciszej! Różnica pomiędzy najbardziej wypasioną wersją to na katalogu 150 Kg jeśli ktoś sobie jeszcze dożuci jakieś super gadżety będzie więcej!!) Druga sprawa to jazda z silnikiem turbo tego trzeba się nauczyć i tyle. Jeśli ktoś ciśnie w podłogę za każdym razem to nie może się dziwić spalaniu przy turbo na co dzień operuje się bardzo subtelnie i tylko wtedy gdy trzeba dajemy po garach. Przycisk ECON no cóż skorzystałem z tego na autostradzie i drodze krajowej w mieście to nie ma sensu. Jeśli suniesz spokojnie i wiesz, że tak będziesz jechał można włączyć czy pomaga jeszcze nie wiem zrobiłem dopiero 3000 km. Co do spalania jadać typową polską krajówką do 90-momentami nawet 110 zgodnie z przepisami w terenie zabudowanym 50 km wynik na poziomie 6,4 przy pełnym bagażniku (raz udało mi się jadać naprawdę wolno do 80 km uzyskać 5,6 przy czy byłem na pusto z dwiema osobami). Autostrada to 7,4 do 8,5 jadąc w przedziale 130 – 150 km. W mieście skłaniam spalanie jest uzależnione od odległości im krótsze odcinki tym gorzej – na krótkich od 7,5 do 8,5 l/100km w zimie pewnie będzie koło 9 zobaczymy. Bardzo się obawiałem spalania ale powyższe wyniki są dla mnie bardzo przyzwoite to było duże zaskoczenie po kupnie tego auta.
6,8
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Honda CR-V V
Witam. Poprzedni mój wpis to ze średnią 7,3 przy przebiegu 2500km. Mówiłem, że "układam auto pod siebie". Obecnie jest 6200 i spalanie zauważalnie spadło. Oczywiście bardzo wiele zależy od stylu jazdy. Tą samą trasę można " zrobić" spalając 5,3, ale można jechać mocno drapieżnie i spalić 7,6. Nie mówię o jeździe autostradowej, gdzie trzeba się liczyć przy prędkości 140- 150km/godz. na poziomie 8,5 - 9,2l. Mocno się obawiałem tak małego silnika przy takiej masie samochodu, ale po półrocznej eksploatacji mogę śmiało powiedzieć, że Japończycy wypuścili sprawdzone auto i nie ma się czego obawiać.
7,3
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Honda CR-V V
Przebieg 2500 tys. średnia z całego przebiegu 7,4 , trasa miasto 40% krajowe 30% autostrada 30% każde kolejne tankowanie miej pali w tej chwili średnia 7,1. Nie używam funkcji ECO (na kolejnym baku przetestuje) fajnie się prowadzi, komfortowo tłumi zawieszenie, no i małe zdziwienie podczas przyśpieszania przy obrotach 4000 tyś odgłos silnika jest dokuczliwy dziwny ciężko to opisać (taki rezonans odgłosu). Przy prędkościach 140 150 km/h jest cichy i przyjemny w prowadzeniu, systemy bezpieczeństwa są pomocne i poprawnie działające
5,1
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Honda CR-V V
Przejechane na razie 24500km i komputer pokładowy pokazał 5,5l/100 km czyli tylko 0,1l więcej niż obiecuje producent a jazda dość dynamiczna nawet krótki odcinek po autostradzie z prędkością 140 km/h Na krótkich odcinkach po mieście można uzyskać nawet 4,4 litra/100km .Jest w tym samochodzie taka jedna opcja o której nigdzie nie można wyczytać, chodzi o dociąganie pasa po zapięciu można to oczywiście wyłączyć. Na tasie Kraków-Częstochowa spalanie 4,9l/100km W zimie trzeba doliczyć jakieś 0.5 litra do spalania na rozgrzanie się samochodu przy krótkiej trasie.
8,5
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
Honda CR-V V
Samochód jak na swoje rozmiary i automat jest ekonomiczny. Po przejechaniu 6 000 km moje średnie spalanie na komputerze kształtuje się na poziomie 8,4 l/100 km. Gdzie 50 % jazdy to duże miasto, 30 % jazdy to trasa a 20 % jazdy to autostrady prędkość 120-145 km/h. Jeśli ktoś szuka dramatu to w tym samochodzie go nie znajdzie
8,7
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Honda CR-V III
Auto jest z 2007 roku bez filtra dpf. W moich rękach od 3 lat. Raport nie jest w pełni miarodajny, bo auto albo jeździ na krótkich odcinkach (2-5 km), albo ciągnie przyczepę (na ogół 2-osiową), albo leci autostradą bądź drogami szybkiego ruchu (z prędkościami 130-160). Podnosiłem też moc i od tego czasu komputer zaczął świrować (zawyża spalanie względem faktycznego nawet o 2 litry). Generalnie nie jest źle.
6,5
Liczba komentarzy: 4
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Honda CR-V V
Hybryda (waga 1730 kg). Wynik z obliczeń po tankowaniu = 6.4 (90%trasa/10%miasto) na podstawie 6 tankowań od połowy listopada do końca grudnia. Jazda spokojna poza miastem średnio 100 km dziennie, teren górzysty południowej małopolski (powiat limanowski Kraków), czasem przez A4. Wskaźnik średniego spalania na komputerze pokazuje o około 0.7 l mniej - więc wychodzi prawie tyle ile obiecywano ;) Na tej trasie Octavia 1.9 TDI (waga 1300 kg) paliła około 5.5 (z tankowania).
6,3
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Honda CR-V V
od 8 m-cy, przebieg 9 tys/km, spalanie zaskakujące, średnia z wyjazdu do Chorwacji 5 osób i ful bagaż 7,2l., przy prędkościach przepisowych czasami 5% wyższych, na miejscu średnia z całego przebiegu 7,8l., na krajowych dojazd do pracy 15 km 5,6l., autostrada 140km 8,6l. poza tym cicho wygodnie komfortowo
7,6
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Honda CR-V V
Autko jeździ często na niedogrzanym silniku ( krótkie trasy po 2km) wtedy średnie spalanie nie opuszczając miasta to jakieś 9.5 litra. W trasie pali mało, kasując licznik po ruszeniu szybko pokazuje 6 l, które można spokojnie obniżyć do 5l, ale to oczywiście zależy od wielu czynników. Realnym spalaniem przy wyprzedzaniu wszystkiego z butem w podłodze ale prędkością przelotową 100km/h to okolice 7 l . Na autostadzie przy 150 pali ok 11 l ( kasując licznik). Z całego baku 50/50 miasto trasa 7.5 l
10,0
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
Honda CR-V V
Trasa 550km autostrada a4.jazda plynna nie wyzsza niz 120km/h.bardzo delikatnie z pedalem gazu spalanie ok 7.7
Honda CR-V