Szukaj

Isuzu D-Max III Extended Cab 1.9 Ddi 163KM 2024 Isuzu D-Max 2024 od reki 1.9 Diesel 163KM

167 000 PLN
Isuzu
D-Max
2024
diesel
163 KM
+48
Nowy Sącz (woj. małopolskie)
Rocznik 2024
Przebieg 10 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM
Pojemność silnika 1 898 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor niebieski
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Informacje o samochodzie

Isuzu D-Max 2024 od reki 1.9 Diesel 163KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Średnie spalanie
7,4 l/100 km
Długość
5 265 mm
Szerokość
1 870 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,7
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
50% 50%
2,9
~Użytkownik
Isuzu D-Max III
Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW
To jest katastrofa jeżeli chodzi o jakość i komfort przy jeździe po asfalcie. Nie wypowiem się o jeździe w terenie, ponieważ auto używam jako auto do pracy. Silnik to żałosny klekot, skrzynia automatyczna działa bardzo słabo. Fotele niewygodne, chyba ustawione źle względem pedałów. Nie można znaleźć odpowiedniej pozycji za kierownicą. Miejsce na lewą nogę bardzo wąskie, skrajnie niewygodne. Radio 10" to kolejna katastrofa. Android Auto nie...
4,0
~Yoggi
Isuzu D-Max III
Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW
Bazowa wersja L, w podwójne kabinie. Użytkowany służbowo w budownictwie. 90% przebiegu to asfaltowe drogi. Przez 2 lata przejechałem 100 tys. km. Kawał samochodu, daje poczucie bezpieczeństwa. Przesiadłem się z Dustera, a wcześniej jeszcze były Combo i Berlingo. W kabinie przestronnie, nie zderzamy się łokciami z pasażerem. W trasie przyjemnie się podróżuje. Byłem na wakacjach przez tydzień zrobiłem 2500 km z rodziną bez większego trudu.
4,4
~Mrówczyński
Isuzu D-Max III
Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW
Dobry stosunek ceny do jakości. Wersja lsx prezentuje się dobrze jak i w spotkaniu biznesowym tak i w ciężkiej brudnej pracy. Napędy robią robotę. Gdyby nie ta skrzynia biegów byłoby znakomicie - coś poszło nie tak. No i silnik 1.9 na taki ciężar samochodu to jakiś żart…vw pokazał, że można w nowym amaroku wpakować 3.0 v6. Jak narazie 1.9 musi wystarczyć
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Isuzu przeprowadzone przez Euro NCAP.
Isuzu D-Max