Szukaj

Informacje o Isuzu D-Max

Lata produkcji: 2009 – teraz
Segment: Pickup
Średniej wielkości pick-up produkowany od 2002 roku, w Polsce oferowany od roku 2009. W ofercie Isuzu samochód zastąpił niedostępny w Polsce model TF. D-Max powstał we współpracy z koncernem GM i dzieli płytę podłogową oraz wiele komponentów z Chevroletem Colorado. W 2008 roku model przeszedł face-lifting i w takiej wersji trafił na polski rynek. W 2012 roku zaprezentowano drugą generację auta. Na innych rynkach D-Max jest też oferowany jako Holden Rodeo (Australia), Chevrolet D-Max (Chile) oraz Isuzu Rodeo (Wielka Brytania). Na bazie modelu powstał crossover Isuzu MU-7.
czytaj więcej
Powagosław
Isuzu, chwali się swoimi bogatymi tradycjami w budowaniu pick-upów, ale tak naprawdę wciąż próbuje dostać się do stołu, przy którym dzielony jest rynkowy tort w tym segmencie samochodów. D-Max to niezła próba, może niespecjalnie oryginalna, ale w stylistyce gwarantującej jako takie zainteresowanie. ~Powagosław
Luzacjusz
D-Max ma korzenie amerykańskie i pokrewieństwo z amerykańskim bliźniakiem (wszak to pick-up) powinno być nobilitujące. Pytanie, dla kogo? Bo to nie Isuzu wygląda jak Chevrolet, tylko Chevrolet wygląda ja Isuzu. Jak dokładnie? Zbyt przeciętnie, by ubierać to w słowa. ~Luzacjusz

Isuzu D-Max – wybierz generacjÄ™

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Isuzu D-Max

Liczba ocen: 24
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

2,9
~Użytkownik
Isuzu D-Max III
Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW
To jest katastrofa jeżeli chodzi o jakość i komfort przy jeździe po asfalcie. Nie wypowiem się o jeździe w terenie, ponieważ auto używam jako auto do pracy. Silnik to żałosny klekot, skrzynia automatyczna działa bardzo słabo. Fotele niewygodne, chyba ustawione źle względem pedałów. Nie można znaleźć odpowiedniej pozycji za kierownicą. Miejsce na lewą nogę bardzo wąskie, skrajnie niewygodne. Radio 10" to kolejna katastrofa. Android Auto nie działa z większością telefonów z Androidem. Praktycznie do wszystkich ustawień trzeba się zatrzymać. Każda zmiana/wyłączenie funkcji auta jest na stałe sygnalizowana na zegarach. Czyli jadąc np. z wyłączoną kontrolą pasa ruchu, cały czas świecą się kontrolki. Jest to bardzo irytujące. To samo z systemem start/stop. Ogólnie auto nie jest godne polecenia. Żałuję, że je kupiłem i odradzam tym, którzy myślą o takiej alternatywie dla auta dostawczego, a już na pewno dla auta osobowego, którym nie jest i wbrew opinii panów sprzedawców, nie będzie.
4,6
~Paweł
Isuzu D-Max II
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Bardzo przyjemny samochód. Super jeździ mi się nim zarówno w mieście jak i w trasie. Kupiłem w wersji w płaską klapą i orurowaniem na bagażnik, ale jak tylko nadarzyła się okazja zmieniłem na pełną budę, jest o wiele praktyczniejsza. Na pakę bez problemu mieści się paleta EURO. Ostatnio przysiadałem się do konkurencyjnego L200 i stwierdziłem, że pod względem przyjazności dla kierowcy w kabinie D-max wygrywa (mam wersję LSX). Autko mechanicznie działa bez zarzutów, problemem jest słaby lakier, kropki rdzy pojawiły się na tylnych drzwiach w okolicy okien. Szkoda bo psuje to całokształt. Jednakże uważam, że samochód jest wart swojej ceny. Radzi sobie w ciężkich warunkach pozadrogowych, potrafi przewieźć naprawdę sporo (raz wiozłem dwa pianiana), a do tego świetnie sprawdza się jako auto rodzinne. Aczkolwiek nie jest to SUV czy VAN, d-max jest na ramie i należy mieć tego świadomość.
4,6
~Patryk
Isuzu D-Max II
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Samochód przejechał u nas w ciągu 3 lat przeszło 80tyś km, używany głównie do jazdy codziennej bez zbytnich obciążeń, dużą część po mieście. W środku nie brakuje miejsca, za kierownicą siedzi się wygodnie, z tyłu bez problemu zmieszczą się 2/3 dorosłe osoby. Silnik bez problemu radzi sobie z masą samochodu i bez kompleksów rozpędza te 2 tony, skrzynia automatyczna daje radę w mieście oraz w trasie. Widoczność jest ok, przy dużych lusterkach i czujnikach parkowania nie ma żadnego problemu z cofaniem. Spalanie super jak na takie gabaryty. Można się jedynie przyczepić do wyciszenia silnika w kabinie. Na plus zasługuje wskaźnik zapełnienia filtra cząsteczek stałych w komputerze pokładowym, który też informuje o tym kiedy włącza się wypalanie filtra.

Raporty spalania Isuzu D-Max

Liczba raportów: 35
Åšrednie spalanie dla Isuzu D-Max
8,7 – 10,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,2
Isuzu D-Max II
Double Cab Facelifting 1.9 Ddi 163KM 120kW
witam co ciekawe do dnia pierwszego przeglądu na 10000 km średnie spalanie przy w miarę dynamicznej jeździe mieściło się w granicach 9,2-9,5 l (okres maj- wrzesień) krótkie przejazdy do 20 km i jazda po mieście , po przeglądzie w połowie września zmianie oleju , średnie spalanie wzrosło dość drastycznie i obecnie waha się między 11-12,7 l , spalanie na trasie przy : 110 licznik 106 (gps ) 8,6 l 120 116 (gps ) 9,0 l 148 140 (gps) 12,7 l
10,7
Isuzu D-Max II
Double Cab Facelifting 1.9 Ddi 163KM 120kW
Mały silnik a masa sporą więc palić musi tyle ile chce. Leje vpower na Shell w czwartkowe promo więc nie wiem jak na tańszym będzie. Póki co zrobiłem kilka tysi km i ciężko powiedzieć jak będzie dalej.
8,4
Isuzu D-Max I
Double Cab 3.0 D 163KM 120kW
Przy spokojnej jeździe (praktycznie tylko tak jeżdżę, bo to nie wyścigówka tylko wół do ciężkiej roboty) mieszczę się w przedziale 8-9L. Czy zima, czy lato, czy załadowany na 50% maksymalnego obciążenia (więcej nie ładowałem) czy na pusto - zawsze podobnie. Naprawdę jak na dwie tony to super
Isuzu D-Max