Szukaj

Zużycie paliwa Isuzu D-Max – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Isuzu D-Max

10,2
Isuzu D-Max II
Double Cab Facelifting 1.9 Ddi 163KM 120kW
witam co ciekawe do dnia pierwszego przeglądu na 10000 km średnie spalanie przy w miarę dynamicznej jeździe mieściło się w granicach 9,2-9,5 l (okres maj- wrzesień) krótkie przejazdy do 20 km i jazda po mieście , po przeglądzie w połowie września zmianie oleju , średnie spalanie wzrosło dość drastycznie i obecnie waha się między 11-12,7 l , spalanie na trasie przy : 110 licznik 106 (gps ) 8,6 l 120 116 (gps ) 9,0 l 148 140 (gps) 12,7 l
10,7
Isuzu D-Max II
Double Cab Facelifting 1.9 Ddi 163KM 120kW
Mały silnik a masa sporą więc palić musi tyle ile chce. Leje vpower na Shell w czwartkowe promo więc nie wiem jak na tańszym będzie. Póki co zrobiłem kilka tysi km i ciężko powiedzieć jak będzie dalej.
8,4
Isuzu D-Max I
Double Cab 3.0 D 163KM 120kW
Przy spokojnej jeździe (praktycznie tylko tak jeżdżę, bo to nie wyścigówka tylko wół do ciężkiej roboty) mieszczę się w przedziale 8-9L. Czy zima, czy lato, czy załadowany na 50% maksymalnego obciążenia (więcej nie ładowałem) czy na pusto - zawsze podobnie. Naprawdę jak na dwie tony to super
7,2
Isuzu D-Max II
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Koszty utrzymania nie są wysokie . Można odliczyć VAT od paliwa i od zakupu więc nie trzeba się bać . Kupić ubezpieczenie , zarejestrować i przegląd i jechać . Z częściami zamiennymi nie jest tragicznie , fakt do japończyków nie jest tanie ale nie do przesady .
9,2
Isuzu D-Max II
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Zużycie paliwa przy masie około 2 ton to praktycznie nic (9,5 litra w mieście), mając oczywiście na uwadze odliczenie VAT. Kupując nowe auto pierwsze spotkanie z serwisem przy około 1000 km na dokręcenie hardtopa. Później przy 10 000 km, przy 20 000 km a dalej już po każdym 20 000 km. Każda wizyta około 1000 zł brutto.
10,3
Isuzu D-Max II
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Nie wiem kto napisał , że dmax2 pali 7 litrów. Dychę pali ten smok
10,0
Isuzu D-Max II
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Można na pewno zejść do 8,5 na stałe, ale te 9,5 pokazywane przez komputer jest bardzo dobrym wynikiem przy tej masie i gabarytach.
10,3
Isuzu D-Max I
Double Cab 3.0 D 163KM 120kW
Serwisy wychodzą porównywalnie z autami tej klasy, nie ma tak, ze akurat isuzu jest wiele droższy niż nissan, amaroi i hiluxy z pewnością droższe.
7,4
Isuzu D-Max II
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Dane z docierania silnika - 17-1000km. Jazda mieszana, 50% czarne poza miastem, 25% błoto, reszta miasto.
9,5
Isuzu D-Max II
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Kupując taki samochód należy liczyć się z kosztami, a tu miła niespodzianka. Serwisowanie jak przy klasie B
Isuzu D-Max