Szukaj

Lexus IS III Sedan 200t 245KM 2015 Lexus IS 200t F Impression III (2013-)

88 900 PLN
Lexus
IS
2015
benzynowy
245 KM
Rocznik 2015
Przebieg 136 802 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 245 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Łopatki zmiany biegów, Tempomat

Informacje o samochodzie

Faktura VAT Marża

Dlaczego warto kupić samochód u nas:

-Gwarancja serwisowa dostępna dla samochodów spełniających warunki programu TOYOTA PEWNE AUTO

-Udokumentowana i pełna wiedza na temat stanu technicznego auta

-Możliwość dogodnego finansowania

-Możliwość zawarcia polisy na miejscu

-Dodatkowe akcesoria dostępne natychmiast

-Jazda testowa obowiązkowa!

Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 i art. 556 indeks 1 Kodeksu cywilnego. Zastrzegamy sobie prawo do doprecyzowania oraz korekt omyłek.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,0 s
Średnie spalanie
7,0 l/100 km
Długość
4 665 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
11,8
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Przy takiej niedużej wadze i średnich osiągach to powinien palić dużo mniej. Miałem dużo większe auta z dużo większymi silnikami które paliły o litr czy dwa więcej a bez porównania lepiej jeździły. Idea downsizing'u poległa tutaj. Niby malutki silniczek + turbo powinno mniej palić i do tego beznadziejny system start-stop (mam go po raz pierwszy). Skasowałem pomiar i po zatankowaniu w sumie ponad 180 litrów zaoszczędził 1,3 litra :) a ile razy rozrusznik uruchamiał silnik... a ile razy powodowało to u mnie zmianę języka na łacinę :) Tu nie mam zarzutów do Lexusa bo to wymysł UE - kompletna bzdura - użytkownik powinien mieć wybór jak nie chce go używać to wyłącza NA STAŁE i po nerwach.
11,4
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Autem przejechałem 45000 km, po tym przebiegu można coś powiedzieć. Miasto trzeba liczyć minimum 10l/100, zależy od ilości korków i od pory roku. Trasa średnio 9l przy prędkościach 120/140 km/h. Powyższe dane dotyczą dynamicznej jazdy, ale pierwsi na światłach nie będziemy. Jeżeli chcemy być pierwsi na każdych światłach lub obudzi się w nas duch pryszczatego nastolatka wówczas 20l też wam średnio może wyjść. Spalanie jest wyższe niż u konkurencji, ale samochód jest też dużo cięższy gdyż mój waży 1630 kg. Porównywałem go do konkurentów z podobnymi silnikami, owszem byli szybsi, palili mniej przy porównywalnych prędkościach, ale w Lexusie czuję się najlepiej i najprzyjemniej mi się go prowadzi.
12,9
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Sprawa klaruje się dokładnie tak: Przy 80km/h 6,8 Przy 90km/h 7,5 Przy 100km/h 8 Przy 110km/h 8,6 Potem przy 200km/h komputer pokazał 19,7l, a w rzeczywistości wyszło niemalże równe 20l. Samochód ma parę wad, jak skrzypienie zawieszenia, jak lekkie ruszanie się na włączonym trybie park, jak i np aby przełączy stację radiową o jedną wyżej, trzeba wcisnąć strzałkę w dół. Problemem okazały się także opony samochodu, które przy jeździe po krętych drogach górskich miały na sobie takie jakby kotki z gumy. Takie małe ubytki odstające od powierzchni opon. Kolejną kwestią jest brak możliwości stałego wyłączenia ESP.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Karoseria

Wady

- Ergonomia - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Lexus przeprowadzone przez Euro NCAP.
Lexus IS