Szukaj

Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 2020 Mazda 3 2.0 Skyactiv-G, Salon Polska, Serwis ASO

81 999 PLN
Mazda
3
2020
benzynowy
150 KM
+48
LUBLIN (woj. lubelskie)
Rocznik 2020
Przebieg 58 264 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna kierowcy, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna chroniąca kolana, ABS, Poduszka powietrzna pasażera, Kamera cofania, HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Czujnik deszczu, Elektrycznie ustawiane lusterka, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane przednie siedzenia, Elektryczne szyby przednie, Wspomaganie kierownicy, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, CD, MP3, Bluetooth, Nawigacja GPS, Gniazdo SD, Gniazdo USB, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Tempomat aktywny, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

Mazda 3 2.0 Skyactiv-G, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,5 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 660 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
6,2
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Przedstawiam raport zużycia paliwa z okresu 36 miesięcy, na podstawie prowadzonego na portalu AC "Dziennika kosztów" (mam nadzieję, że daje to jakąś gwarancję rzetelności i, wraz z niniejszym komentarzem, okaże się dla kogoś rzeczywiście przydatne). Raport uwzględnia użytkowanie auta w temperaturach otoczenia od -5 do 30 °C, na dystansie niemal 40 tys. km (procentowy stosunek miasto/trasa: 39/61). Jazda w większości bez pasażerów, w stylu "umiarkowanym" (wg nomenklatury portalu AC), ze wskazaniem na "eco-driving". Prędkości "przelotowe" na drogach ekspresowych i autostradach w granicach 110-120 km/h. Rzeczywiste średnie spalanie wyniosło 6,2 l/100 km, z czego w samym cyklu pozamiejskim 5,6 l/100 km. Auto wyposażone w automatyczną skrzynię biegów. System start & stop przeważnie włączony. Cóż... jak na 2-litrowy, wolnossący silnik sądzę, że Mazda okazała się zaskakująco oszczędna. UWAGA. Jako "Minimalne średnie zużycie paliwa" przyjąłem wartość rzeczywistego średniego spalania w cyklu pozamiejskim. Natomiast w polu "Maksymalne średnie zużycie paliwa" wprowadziłem wartość "z czapy", aby uzyskać rzeczywiste średnie zużycie paliwa z "Dziennika kosztów", tj. 6,2 l/100 km. Aktualizacja raportu: maj 2024
Dodane 4 lata temu
7,8
Liczba komentarzy: 1
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Przy bardziej ekonomicznej jeździe na pewno da się osiągnąć lepsze wyniki, jednak nigdy nie było to moim priorytetem.
Dodane 4 lata temu
6,4
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 3

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów