Szukaj

Mercedes CLA C117 Coupe 2.0 250 211KM 2014 Mercedes CLA 250 2.0 210KM,4 MATIC skóra ,

68 000 PLN
Mercedes
CLA
2014
benzynowy
210 KM
+48
Rzeszów (woj. podkarpackie)
Rocznik 2014
Przebieg 124 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 210 KM
Pojemność silnika 1 991 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Tempomat

Informacje o samochodzie

Auto importowane z USA w 2022 roku.

Model z 2 litrowym silnikiem , automatyczną skrzynią biegów i napędem 4 MATIC

Całość uzupełnia skórzana tapicerka, elektryczne fotele z pamięcią , podgrzewane fotele i inne dodatki.

Felgi aluminiowe 17"

.

-----------------------praktykujemy zamiany aut---------------------------------------------

-----------------------pomagamy w finansowaniu pojazdów-------------------

Identyfikator:AKL17W5TY

8,9
Mercedes CLA C117
Coupe 2.0 250 211KM 155kW
Kupując miałem dylemat Mazda 6 czy Mercedes CLA... Poprzedniczki ze stajni Mazdy rdzewiały już w salonie, dla tego wybrałem CLA. Auto prowadzi się dobrze, choć trzeba ciągle uważać bo jest niskie na zawieszeniu i groźne są nawet progi zwalniające. Na ECO przymula, ale pali w normie. Przy mocniejszym wciśnięciu gazu, po sekundowej/ dwu sekundowej przymułce, przełącza się na SPORT. Kierowca czuje się jak w startującym samolocie, wydech wydaje inny dźwięk i wyprzedza kogo chce, czy ta osoba pozwala się wyprzedzić, czy nie. Wada jest taka że spalanie na wyświetlaczu komputera wzrasta w mgnieniu oka i długo nie wraca do poprzedniego poziomu. Gdyby miał pośredni wtrysk można by było łatwo temu zaradzić, a tak, za szaleństwa trzeba słono płacić :) SPORTu nie włączam bo się boje, tylko czasami, jak chce komuś zaprezentować osiągi, ale mija się to z celem, bo bez 4-matic'a zaraz zrywa przyczepność. Mogę polecić, bo auto robi duże wrażenie, szczególnie wieczorami, tym bardziej jak ma się podświetlany emblemat.
8,3
Mercedes CLA C117
Coupe 2.0 250 211KM 155kW
Zanim kupilem cla 211 konikow to tez czytalem raporty spalania. Powiem tak: nic sie to ma do jazdy w realu. W okolo 80 km potrafi zezrec 1/4 baku - norma. Jadac normalnie ale robiac normalnie kilka akcji wymijania na sporcie albo na ekonomie jak nie trzeba szybkiej akcji to i tak spali duzo. Ja najpierw jak ktos zamula wlaczam sobie sporcik i pozniej nastepuje odbicie na eco do chwili kolejnego wymijania. Na 80 km potrafie zrobic okolo 6 manewrow wymijania na sporcie i reszta to jazda na ekonomie. Odleglosci kazdego z manewrow na sporcie to moze nie wiecej niz 200 metrow. Na autostradzie przy 160 km/h pali jeszcze w miare - 14-15 litrow ale juz przy wiekszych predkosciach idzie jak woda paliwo. Powiem krotko: dla takiej przyjemnosci jazdy - warto. Silnik to serce kazdego auta. Auto jest lekkie i idzie jak pocisk. Moment obrotowy dostepny juz przy 1200 czyli od samego dolu czuc juz piekne pierd.....cie...i o to chyba chodzi...
7,9
Mercedes CLA C117
Coupe 2.0 250 211KM 155kW
Aktualizacja poprzedniego raportu :) Po rocznych testach polecam osobom które jeżdżą po w miarę dobrych drogach. Po kiepskich trzeba uważać... Spalanie spadło po tym jak się nacieszyłem autem i zacząłem jeździć normalnie. Przy oszczędnej jeździe na eko spalanie 6,4, średnie z 3000km w miarę oszczędnej jazdy 7,9. Jak trochę bardziej dynamicznie to 8,2. Przyśpieszenie fajne. Mógł by być jeszcze jeden tryb jazdy- pośredni między eko a sportem.

Zalety

+ Ergonomia + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mercedes przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mercedes CLA