Szukaj

Nissan Leaf II Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 2021 Nissan Leaf N-Connecta 150 KM, pelna faktura VAT

59 900 PLN
Nissan
Leaf
2021
elektryczny
150 KM
+48
Niepruszewo (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2021
Przebieg 8 167 km
Typ silnika elektryczny
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Tapicerka tekstylna

Informacje o samochodzie

❗ Nie interesuje nas zamiana. ❗

Możliwość finansowania w kredyt, pożyczkę lub leasing.

Uszkodzony lewy tył.

Samochód odpala i jeździ po placu.

Wszystkie poduszki powietrzne oraz pasy bezpieczeństwa są całe, nieuszkodzone.

Wystawiamy FAKTURĘ VAT - kwota z ogłoszenia to cena brutto z niemieckim 19% VAT.

Możliwość wystawienia faktury z 23% VAT.

Na EXPORT cena NETTO 0% VAT.

Bateria 40 kWh, rzeczywisty zasięg ok. 300 km, zimą do 30% mniejszy.

W ofercie na miejscu posiadamy kilkadziesiąt samochodów elektrycznych, zapraszamy do kontaktu.

Do 50 km oferujemy bezpłatny transport autolawetą.

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl Art. 66. §1 Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

44FOX-ID: 19

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
144 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,6 s
Długość
4 480 mm
Szerokość
1 790 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,8
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
243
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
głupio opisywać wg schematu gdyż wiele zależy od temperatury za oknem i stylu (oraz prędkości) jazdy. zasięg 210km to mroźna zima z włączonym ogrzewaniem itp. przy spokojnej jeździe w terenie mieszanym lub mieście (większy odzysk) przejechanie 270 jest możliwe, zaś w skrajnych przypadkach można też jeszcze trochę ten zasięg zwiększyć (najwyższe moje wskazanie komputera to 282km). [podobno jeden ze znanych youtooberów przekroczył wartość 300]. na trasie lepiej planować ładowania co max 200km. należy pamiętać, że nie wyjeżdżamy aku do "0" więc (przynajmniej w moim przypadku) maksymalny zasięg jest teoretyczny (realnie przejechałem 252 km i zostało 7% aku (1%= ~2,7km) ) obecne średnie moje spalanie [po ponad 2 latach wolnego ładowania z 230W / częste szybkie ładowanie jest uznawane przez nissana za jedną z głównych przyczyn spadku mocy aku (u mnie nadal 100% sprawności, co dalej zobaczymy)] to 14,9kWh /100km (po zmianie stylu jazdy zeszło z 15,2) średni czas ładowania podałem orientacyjny dla wartości z 20-30% do ponad 90-100%, realnie bywa różnie: po przyjeździe do domu decyzję o ładowaniu podejmuję w zależności od przewidywanych w danej chwil potrzeb jazdy z uwzględnieniem zapasu na nieprzewidziane km - zazwyczaj doładowuję nocą przy 20-30% ale jak trzeba (lub jest okazja w dzień gdy na fotowoltaikę pada słonko) to doładowuję i przy 60% naładowania - wymaga to przywyknięcia ale zapewniam nie jest upierdliwe; pomaga przycisk otwarcia klapki gniazd na kokpicie - nie trzeba szukać przycisku na pilocie kluczyka ;).
257
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
287
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan Leaf