Szukaj

Renault Scenic III Van Facelifting 1.9 dCi FAP 130KM 2012 Renault Scenic III 1.9 dci Energy

17 900 PLN
Renault
Scenic
2012
diesel
130 KM
+48
Dolna Grupa (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2012
Przebieg 195 300 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 130 KM
Pojemność silnika 1 900 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor biały
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Renault Scenic III 1.9 dci Energy

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,6 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 344 mm
Szerokość
1 845 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
89% 11%
5,0
~Kamil
Renault Scenic III
Van 1.4 TCe 16v 130KM 96kW
Auto użytkuje od 6 lat. Te lata pokazały że na to auto zawsze można polegać. Po zakupie zamontowana instalacja gazowa stag która super współgra z autem. W tym okresie i pokonaniu 100tys km samochód wymagał wyłącznie napraw eksploatacyjnych. Rozrząd skończył się przy 198tys. Regeneracja zacisków hamulca elektrycznego oraz wentylator nawiewu wnętrza, amortyzatory tarcze klocki świece . Poza tym tylko olej co 10tys. Auto idealne dla rodzin sporo...
Dodane 9 miesięcy temu
4,7
~tfidecki
Renault Scenic III
Van 1.4 TCe 16v 130KM 96kW
Zawsze byłem sceptyczny w odniesieniu do Francuskich aut. Poprzednio jeździłem japończykami, niemcami, szwedami, to właściwie mój pierwszy francuz. Dostałem go w spadku jako 8 letnie auto z przebiegiem 69 tys km, poprzednik jeździł bardzo mało, garażował, więc auto było niemal jak nowe. Po dwóch latach udanej, bezawaryjnen eksploatacji zamieniam go na... nowego Grand Scenica. Jedyne co mi w tym aucie nieco przeszkadza to niezbyt wielki...
Dodane 5 lat temu
4,6
~Tomasz
Renault Scenic III
Van 1.5 dCi FAP 110KM 81kW
Autko pojemne i przyjemne. Silnik - jeżeli nie przekracza się 3 tys. obrotów na minutę, to potrzebuje stosunkowo niewiele paliwa. Inaczej w przypadku "dynamicznej" jazdy - co nie oznacza że płynna jazda jest wolniejsza. Według mnie, na długim dystansie bardziej liczy się średnia prędkość, niż chwilowa prędkość maksymalna. Powyżej 3 tys. obrotów, silnik potrafi spalić nawet powyżej 10 litrów na setkę. Ogólnie uważam, że silnik pasuje jak ulał...
Dodane 6 lat temu
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Scenic

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów