Szukaj

Rover 200 III 1.4 Si 103KM 1998 Rover 200 Rover 200 1.4 Benzyna 103KM

1 500 PLN
Rover
200
1998
benzynowy
103 KM
+48
Wrocław (woj. dolnośląskie)
Rocznik 1998
Przebieg 183 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 103 KM
Pojemność silnika 1 396 cm3
Skrzynia biegów manualna
Kolor zielony
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Rover 200 Rover 200 1.4 Benzyna 103KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
185 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,7 s
Średnie spalanie
7,1 l/100 km
Długość
3 973 mm
Szerokość
1 690 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
74% 26%
8,2
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Zużycie paliwa oczywiście zależy od tego jak kto depta. Przy spokojnej jeździe w mieście jest to 8l/100km. Przy większej potrafi 'połknąć' dużo więcej. Trasa nie ma się co martwic. 150 km jechanych autostradą, na liczniku 150-160 mniej więcej cały czas. Samochód spalił niedużo ponad 6 litrów! :) Co do napraw i przeglądów. Podstawowe rzeczy jak klocki, tarcze, filtry nie jest źle. Klocki z Boscha - 120 zł. Więc widzimy, że źle nie jest. Gorzej jest z wymianą zawieszenia np. amortyzatorów, gdzie ceny kształtują się od 250 zł w zwyż za jeden. Trzeba oszczędzac zawieszenie! :)
Dodane 13 lat temu
8,0
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Moje pierwsze auto zakupione zaraz po zrobieniu prawa jazdy. Przez dwa lata zrobiłem nim 48tys. km. Więc myślę, że nie mało. Auto dynamiczne i jednocześnie w czasie gdy go posiadałem również ekonomiczne, dzięki ówczesnym ceną LPG. No i też dzięki świetnej holenderskiej instalacji LPG. Jeździłem codziennie do pracy(50km łącznie), co dwa tygodnie na uczelni(tak ze w jeden weekend robiłem ponad 300km), i dodatkowo sporo wyjeżdżałem tak po prostu gdzie droga poniosła. Auto jak na wiek i klasę zapewniało dobry komfort, fajnie się trzymało drogi(na lato opony 185 szerokości). Jeśli chodzi o naprawy, to amortyzatory(wszystkie 4), zaraz po zakupie wymiana rozrządu, i po upływie roku nowe tarcze, klocki. I jeszcze kompletny układ wydechowy. Największy plus tego auta to mała popularność, dlatego go kupiłem. Jeśli ktoś nie boi się troszeczkę wyższych kosztów utrzymania niż w przypadku aut z zachodniej europy to polecam. Ale kupujcie tylko po kompleksowym sprawdzeniu, najlepiej przez mechanika jeśli się ktoś słabo zna. Ostatecznie poszedł do żyda po awarii silnika, tak zwane HGF, znawcy wiedzą o co chodzi. W razie pytań można napisać, kuba-turbo@wp.pl. Pozdrawiam
Dodane 13 lat temu
8,6
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Na początku myślałem że jest problem ze zbyt dużym spalaniem, jednak jako młody kierowca nie zwróciłem uwagi na wiele czynników w tym technikę jazdy, które wpływały na tak spore spalanie (raz wyszło ponad 12l/100km), jednak teraz gdy już się rozjeździłem wiem, że autem da się jeździć w miarę ekonomicznie (zmiana biegów przy ~3k rpm, gdy można hamowanie silnikiem, oraz nie wciskanie "gazu do dechy" bez potrzeby :)) Wydaje mi się, że spalanie może być nawet mniejsze niż 6,6l/100km, jednak wątpię, żeby udało mi się to osiągnąć z racji tego, że ten samochód po prostu nie lubi jechać wolno i czasem po prostu trzeba go przycisnąć :) Po mieście około 8l/100km jest znośną ilością, natomiast trasa jak w raporcie 6,6l/100km również nie najgorzej. Polecam.
Dodane 15 lat temu

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Rover przeprowadzone przez Euro NCAP.
Rover 200

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów