Szukaj

Raporty zużycia paliwa Rover 200 III

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 103KM 76kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,7
Deklaracja producenta
7,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.3
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 103KM 76kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.8

Lista raportów zużycia paliwa (141)

7,7
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Po założeniu gazu koszty przejechania 100km mieszczą się w 10-20zł
7,5
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Silnik lubi wysokie obroty wiec wszytko w normie
6,4
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Moc duza a spalanie małe gorąco polecam samochód
5,7
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
7,3
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
6,2
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Dziennik kosztów dla Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,50 zł
8,0
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
7,4
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Autko mam od niedawna na trasie przy mega ekonomicznej jeździe t.j 90km/h spalił mi ok 5 litrów ale jak ostatnim razem jechalem w trase plus troche cyklu miejskiego to spalil mi ok 9 litrów w każdym razie na to spalanie daje wielką frajdę z jazdy ładnie przyspiesza a przy tym ładny dźwięk silnika:) Co do kosztów części to zrobienie zawieszenia z przodu plus nowe tarcze i klocki i wymiana pierscieni i uszczelki pod głowicą plus rozrząd wyszło mnie 2660 zł
9,3
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
7,8
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Samochód całkiem żwawy i potrafi zaskoczyć niejedną limuzynkę swoimi osiągami ale niestety pomimo ponad 100KM bardzo mizerna prędkość maksymalna. Spalanie moim zdaniem o 0,5-1 litra za duże i bardzo wrażliwe na chwilowe przyśpieszanie. Bardzo nietrafiona konstrukcja silnika, w którym trudno znaleźć dobrego mechanika, który za rozsądne pieniądze podejmie się wymiany uszczelki pod głowicą, której wymianę producent przewiduje co 60-100tys. km.
6,7
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Auto ogólnie jest oszczędne i mało pali, przy obecnych cenach paliwa noe gryzie po kieszeni.
Rover 200 III