Szukaj

Seat Toledo II 1.9 TDI 110KM 2000 Seat Toledo Seat Toledo

2 900 PLN
Seat
Toledo
2000
diesel
110 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2000
Przebieg 382 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 896 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Na sprzedaż Seat Toledo 1.9 diesel z 2000 roku widoczny na zdjęciach,

Auto sprawne, jeżdżące,

Ekonomiczny silnik o mocy 110 KM,

Zawieszenie poprawne,

Skrzynia, hamulce ok,

Wizualnie tak jak na zdjęciach - Moim zdaniem wygląda przyzwoicie,

Wnętrze czyste,

Brak przeglądu technicznego,

Ważne ubezpieczenie OC,

!! PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ TRANSPORTU AUTA POD WSKAZANY ADRES NA TERENIE CAŁEGO KRAJU !!

!!! MOŻLIWOŚĆ ZAMIANY BĄDŹ POZOSTAWIENIA SWOJEGO AUTA W ROZLICZENIU !!!

Na auto wystawiamy fakturę VAT MARŻA - kupujący zwolniony z opłaty skarbowej,

WIĘCEJ INFO - Wyświetl numer lub Wyświetl numer

Prosimy o kontakt telefoniczny przed przyjazdem.

ADRES KOMISU - Warszawa-Białołęka ul. Płochocińska 109 (500m od stacji BP)

Sprawdź auto przed zakupem w bazie Centralnej Ewidencji Pojazdów

Pobranie raportu możliwe na stronie: historiapojazdu.gov.pl

Wszystkie dane potrzebne do weryfikacji uzyskacie Państwo kontaktując się z nami drogą mailową lub telefonicznie.

„Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Indywidualne uzgodnienie właściwości i specyfikacji pojazdu następuje przy sprzedaży auta." 

44FOX-ID: 840

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
193 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,2 s
Średnie spalanie
5,0 l/100 km
Długość
4 439 mm
Szerokość
1 742 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
90% 10%
6,3
Seat Toledo II
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Auto w moich rekach od roku, silnik oryginalnie ASV 110km, po zmianie turbo ASZ oraz wtrysków0,216 i mapy na 150km. Koszty części śmieszne w porównaniu do poprzedniego auta ( Mercedes ),brak usterek, jak dbasz tak masz. 80% jazdy to miasto .Przyznam sie szczerzę że musiałem sie nauczyć tego samochodu. Spalanie w mieście obecnie oscyluje do 6 litrów ,klimy staram sie nie używać z powodów zdrowotnych, ewentualnie schłodze auto klimą i potem sam nawiew . Zimą, 6,5/7 na sto. Spalanie w trasie do 120km/h 5litrów. Spalanie w trasie przy bucie 160/180km, 6 litrów na sto, czyli wyprzedzanie wszystkiego bo żelazku w domu od pradu nie odłączone :). Najniższe jakie zarejestrowałem spalanie to 4,5 litra jadąc drogami krajowymi do 90km/h. generalnie noga ciężka.
4,6
Seat Toledo II
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Jestem pozytywnie zaskoczony spalaniem, gdyż nie zależnie od stylu jazdy, miejski- spokojniej, chociaż bywa że znacząco przeciągnę na biegach i obrotach, jak i na trasie przy jeździe 90-120 km spalanie ok. 4l. Powyżej to już ciut więcej ale w granicach. Sam zrobiłem nim przez 2 lata 60kkm. Wymienilem czujnik podciśnienia, EGR, czujnik cisnienia doładowania i regeneracja turbiny- łącznie koszt 1000 zł. Mój tolek ma chipa co daje dodatkową moc która cieszy..:) Oprócz standardowych wymian eksploatacyjnych olejów filtrów...itp nic nie wkładałem więcej.
5,0
Seat Toledo II
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
na wstępie napiszę o spalaniu. nigdy niespalił mi więcej niż 5.9L na 100. Zawsze tankuję go pod korek aby sprawdzić ile mi wypił ropy. natomiast 5.9 jest to wynik maksymalny na krótkich odcinkach kiedy do rozgrzania motoru utrzymuję go w granicach 1.5 - 2 tys obrotów. w ten sposób chronię turbinę kiedy jest nierozgrzany i dwumase. ale kiedy się rozgrzeje to zawsze wykorzystuję okazję aby trochę pocieszyć się jego mocą, i elastycznością a przy okazji trochę po przeganiać turbinkę aby była jak najdłużej sprawna i wszystko się w niej równomiernie wycierało i smarowało. ale wracając do spalania. trzy razy w Chorwacji. zawsze pod korek, zawsze w 4 osoby i pełen bgażnik, prętkości autostradowe między 140 - 160 momentami trochę więcej ale to tak dla zabawy to spalanie kilkukrotnie mieściło się wprzedziale 5.1 - 5.4 . nigdy na tej trasie od tankowania do tankowania więcej mi nie spalił. dlatego ekonomiczność tego motoru uważam że jest znakomita i pod tym względem przewyższa nowe jednostki o podobnej mocy ale z mniejszej pojemności. najniższe odnotowane spalanie na pełnym baku. codzienna trasa do pracy 50 km i z powrotem czyli dziennie 100 km gdzie codziennie dwa razy się rozgrzewał ( fakt okres wiosenny bez korków trasa Mińsk Mazowiecki - Siedlce) i z powrotem dystans 1230 i zatankowane pod korek 52L spalanie wyszło 4.22L na 100km - ale :) - nie przekraczałem 100 km/h. i jeszcze jedno jesli komuś więcej pali jego toledziak niech nauczy się jeżdzić "eco"wykorzystywanie najbardziej efektywnych obrotów i najważniejsze na dojazdach prawie zawsze hamuję silnikiem. co do kosztów eksploatacyjnych - można dobre zamienniki kupić w dobrej cenie. ale wg mnie niektóre części mogłyby być tańsze. bo inne marki nie VAG na poszczególnych częściach są tańsze ale za dużo by pisać na ten temat i porównywać.

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Silnik + Ergonomia

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Seat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Seat Toledo