Szukaj

Skoda Superb III Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 2021 Skoda Superb iV hybr. SalonPL serwis ASO 1.4hyb. 218KM bezwypadkowy pakiet

87 900 PLN
Skoda
Superb
2021
hybrydowy
218 KM
+48
Wysogotowo (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2021
Przebieg 109 169 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 218 KM
Pojemność silnika 1 395 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Skórzana kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Skoda Superb iV hybr. SalonPL serwis ASO 1.4hyb. 218KM bezwypadkowy pakiet

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
224 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,8 s
Średnie spalanie
1,5 l/100 km
Długość
4 862 mm
Szerokość
1 864 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,9
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
6,4
Skoda Superb III
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Przejechałem autem 100 000km średnie spalanie w całym okresie użytkowania 6,3 l/100km 30% autostrady z prędkością 140-150 km/h (7,3-8,2 l) 40% teren niezabudowany 70-100 km/h (3,8 - 5,3l) 20% miasto, centra, dużo świateł (6,0 - 8,5l) 10% ekspresówki 110-130 km/h (5,2 - 6,5) Styl jazdy normalny, bez agresywnej jazdy, ale na tyle dynamiczny że nikt nie trąbi i nie pogania. Auto ma niezłe przyspieszenie w trybie sport z naładowaną baterią. na prądzie przy temperaturach powyżej 15C można na baterii robić od 40 do 70 km, jednak zimą w śniegu i przy mrozie użytkując normalnie to i 15km jest maksem. Z kolei na paliwie w zimie też ok 1l więcej potrzeba dodać do powyższych wyników Ładując auto z gniazdka, licznik w domu wskazuje mi ok 11 kWh do pełna baterii, co przy cenie 1,40 za kWh daje podobny koszt jak jazda na benzynie. Chyba że ktoś ma własną fotowoltaikę i magazyn. Wtedy Korzystanie ze stacji ładowania nie jest w żaden sposób ekonomicznie uzasadnione.
Dodane 10 miesięcy temu
5,8
Skoda Superb III
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Generalnie spodziewałem się spalania na o 2L wyższego. W 18 miesięcy przejechałem 65 tyś km w różnych warunkach 1. Jazda w stylu eco driving - prędkość zgodnie ze znakami (bateria rozładowana tryb hybrydowy) miasto - 6,5-7,2L mieszany - 5,8 poza miastem 3,8-5,2L autostrada/ekspresowa 120-125 km/h - spalanie do 6,5L autostrada/ekspresowa 140 +/- 5kmH - spalanie 7,2-7,5L mrozy +2L / 100 km/h 2. Jazda na samej baterii 12kWh przy oszczędnej jeździe - poza terenem zabudowanym zgodnie z przepisami temp. powyżej 15C - do 60 km. temp. 5-15C = do 43km. temp 0C 25-30km, poniżej 0C max 20 km - w mieście temp. powyżej 15c - do 40km, temp. 5-15C - do 35km, temp. 0 i poniżej max 20 km 3. jazda na baterii - dynamiczna i przy normalnym korzystaniu z ogrzewania w temp powyżej 10C do 20-25km w temp poniżej 10C max 20 przy ujemnych nie warto nawet włączać, lepiej wykorzystać do podgrzewania wnętrza 4. jazda dynamiczna +2L 5. jazda w trybie hybrydowym z naładowaną baterią największy bezsens :), niema w ogóle co podawać takich bzdurnych parametrów Generalnie wlewam 55L do baku i ładuję do pełna baterię 12kW - mogę na tym zrobić od 600 do 1050 km, średnio starcza mi na 750-800 km
Dodane ponad rok temu
5,8
Skoda Superb III
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Generalnie spodziewałem się spalania na o 2L wyższego. W 18 miesięcy przejechałem 65 tyś km w różnych warunkach 1. Jazda w stylu eco driving - prędkość zgodnie ze znakami (bateria rozładowana tryb hybrydowy) miasto - 6,5-7,2L mieszany - 5,8 poza miastem 3,8-5,2L autostrada/ekspresowa 120-125 km/h - spalanie do 6,5L autostrada/ekspresowa 140 +/- 5kmH - spalanie 7,2-7,5L mrozy +2L / 100 km/h 2. Jazda na samej baterii 12kWh przy oszczędnej jeździe - poza terenem zabudowanym zgodnie z przepisami temp. powyżej 15C - do 60 km. temp. 5-15C = do 43km. temp 0C 25-30km, poniżej 0C max 20 km - w mieście temp. powyżej 15c - do 40km, temp. 5-15C - do 35km, temp. 0 i poniżej max 20 km 3. jazda na baterii - dynamiczna i przy normalnym korzystaniu z ogrzewania w temp powyżej 10C do 20-25km w temp poniżej 10C max 20 przy ujemnych nie warto nawet włączać, lepiej wykorzystać do podgrzewania wnętrza 4. jazda dynamiczna +2L 5. jazda w trybie hybrydowym z naładowaną baterią największy bezsens :), niema w ogóle co podawać takich bzdurnych parametrów Generalnie wlewam 55L do baku i ładuję do pełna baterię 12kW - mogę na tym zrobić od 600 do 1050 km, średnio starcza mi na 750-800 km
Dodane ponad rok temu

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Całokształt - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Superb

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów