Szukaj

Subaru Forester IV Terenowy 2.0i 150KM 2013 Subaru Forester 2.0 X, 4X4, Automat, Navi

31 499 PLN
Subaru
Forester
2013
benzynowy
150 KM
+48
Katowice (woj. śląskie)
Rocznik 2013
Przebieg 244 865 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor srebrny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Isofix, ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), ASR (kontrola trakcji), Kamera cofania, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Podgrzewane przednie siedzenia, Wspomaganie kierownicy, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Elektryczne szyby przednie, Nawigacja GPS, Gniazdo USB, Bluetooth, MP3, Gniazdo SD, CD, System Start-Stop, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Tempomat, Ogranicznik prędkości

Informacje o samochodzie

Subaru Forester 2.0 X, 4X4, Automat, Navi

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
192 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,8 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
4 595 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
9,7
Subaru Forester IV
Terenowy 2.0i 150KM 110kW
Auto ma 11500km przebiegu. Jeżdzę nim przez kilka dni. Początek to horror - ok. 13.5l/100km w mieście przy średnich korkach. Auto nie ma "depnięcia", przyspiesza sprawnie ale okupione jest to dużym spalaniem. W trasie udało mi się zejść do ok. 6.7l/100km, ale w większości jechałem 80-90km/h i to za ciężarówką. Na autostradzie przy średniej 120-130km/h spalił wd. komputera ok. 8.6l/100km. Podsumowując, jest to auto dla osób, które zbytnio się nie spieszą i mają dużo $$ na paliwo. Dla mnie osobiście jest to porażka w stosunku do diesla spod znaku Subaru.
Dodane 11 lat temu
9,7
Subaru Forester IV
Terenowy 2.0i 150KM 110kW
Auto ma 11500km przebiegu. Jeżdzę nim przez kilka dni. Początek to horror - ok. 13.5l/100km w mieście przy średnich korkach. Auto nie ma "depnięcia", przyspiesza sprawnie ale okupione jest to dużym spalaniem. W trasie udało mi się zejść do ok. 6.7l/100km, ale w większości jechałem 80-90km/h i to za ciężarówką. Na autostradzie przy średniej 120-130km/h spalił wd. komputera ok. 8.6l/100km. Podsumowując, jest to auto dla osób, które zbytnio się nie spieszą i mają dużo $$ na paliwo. Dla mnie osobiście jest to porażka w stosunku do diesla spod znaku Subaru.
Dodane 11 lat temu
9,7
Subaru Forester IV
Terenowy 2.0i 150KM 110kW
Auto ma 11500km przebiegu. Jeżdzę nim przez kilka dni. Początek to horror - ok. 13.5l/100km w mieście przy średnich korkach. Auto nie ma "depnięcia", przyspiesza sprawnie ale okupione jest to dużym spalaniem. W trasie udało mi się zejść do ok. 6.7l/100km, ale w większości jechałem 80-90km/h i to za ciężarówką. Na autostradzie przy średniej 120-130km/h spalił wd. komputera ok. 8.6l/100km. Podsumowując, jest to auto dla osób, które zbytnio się nie spieszą i mają dużo $$ na paliwo. Dla mnie osobiście jest to porażka w stosunku do diesla spod znaku Subaru.
Dodane 11 lat temu

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Subaru przeprowadzone przez Euro NCAP.
Subaru Forester

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów