Szukaj

Subaru Outback VI 2.5i 169KM 2023 Subaru Outback Onyx Edition

81 000 PLN
Subaru
Outback
2023
benzynowy
169 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2023
Przebieg 20 067 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 169 KM
Pojemność silnika 2 498 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor niebieski metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewana kierownica, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka alcantara, Tapicerka ciemna, Tapicerka jasna, Tapicerka skórzana, Tapicerka tekstylna, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth

Informacje o samochodzie

Subaru Outback Onyx Edition

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
193 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Średnie spalanie
8,6 l/100 km
Długość
4 870 mm
Szerokość
1 875 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,8
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
93% 7%
8,3
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Wyniki i poniżej trochę mojego komentarza. Jazda miejska (Gdańsk, poranne korki): 10-12 l/100 km, przy 90 km/h: 5,5-6,0 l (obroty silnika: 1500), przy 100 km/h: 6,0-6,5 l (obroty silnika: 1800), przy 110 km/h: 6,5-7,0 (obroty silnika: 1900), przy 120 km/h: 7,0-7,5 l (obroty silnika: 2000), przy 130 km/h: 7,5-8,5 l (obroty silnika: 2200), przy 140 km/h: 8,5-10 l (obroty silnika: 2500), przy 150 km/h: 10-11,5 l (obroty silnika: 3000). Średnia z 25 000 km: 8,4 l Podane wyniki są dla osób, które tak jak ja jeżdżą spokojnie i ekonomicznie (przewidywanie sytuacji na drodze, hamowanie silnikiem itd.). Samochodem przejechałem 25 000 km, jestem już po 2 wymianach oleju. Samochód używany w każdych warunkach pogodowych i drogowych. W tygodniu jazda codziennie od 10 do 40 km w jedną stronę (dojazdy do pracy), w weekendy wycieczki weekendowe w okolicy, kilka razy w roku dłuższe jazdy autostradą. Samochodem trzeba nauczyć się jeździć, jeśli chcemy, żeby był ekonomiczny. Skrzynia Lineartronic jest świetna, jeśli się z nią dogadasz. Trzeba wciskać gaz delikatnie i stopniowo. Wówczas skrzynia nie wkręca silnika na obroty powyżej 2000 i cały czas pracuje w zakresie 1100-1900, co sprawia, że jest naprawdę ekonomicznie. Jeśli wciskamy gaz jak w zwykłym automacie (poprzednio miałem DSG) obroty podchodzą do 3000-3200 i dopiero wówczas następuje wirtualna zmiana przełożenia - taka jazda podwyższa spalanie drastycznie. Dlatego napisałem, że kluczem jest nauka jazdy ze skrzynią. Pod względem ekonomii samochód zasadniczo nie nadaje się do ekonomicznej jazdy miejskiej. Duża ilość zatrzymań, ruszania, korków powoduje bardzo duży wzrost spalania i niewiele da się z tym zrobić. Jeżdżąc po Trójmieście nigdy nie udało mi się zejść poniżej 10 l. Oczywiście mówię tu o godzinach szczytu, a nie jeździe w nocy, gdy nie ma ruchu. Szybciej niż 150 km/h przez dłuższy czas nigdy nie jechałem. Do tej prędkości w kabinie nadal nie słychać silnika, ale szumy powietrza są już naprawdę spore i robi się głośno. Tak samo jest ze stabilnością, zwłaszcza przy dużym wietrze. Do 140 km/h samochód jedzie zasadniczo jak po szynach, powyżej kształt nadwozia i prześwit dają o sobie znać i trzeba się mocniej skupić zdecydowanie, mocniej trzymać kierownicę itd. Mnie najbardziej relaksuje jazda na autostradzie z prędkością 120 km/h. Jest absolutna cisza, rozsądne spalanie i wciąż poruszamy się sprawnie (płynność jazdy, mało hamowań itd.).
Dodane 10 miesięcy temu
9,0
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
OBK VI BT 2020 Wersja US 2.5 182KM, średnie spalanie na przestrzeni ponad 160tkm to około 8,5l LPG i 1.5l PB (60% trasy 40% miasto), instalacja do tanich nie należy ale warto bo auto super się sprawuje. Gaz zakładany przy 50tkm teraz auto ma 215 tkm i nie żałuje ani złotówki. Silnik bezproblemowo współpracuje z lpg, luzy zaworowe sprawdzane ostatnio są w nominale jak z fabryki.
Dodane 7 miesięcy temu
8,2
Liczba komentarzy: 1
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Średnia z 70 tyś km (w 2.5 roku) to 8,8. Na niemieckim paliwie spalanie jest od 12% do 20% niższe. W Holandii przy prędkościach 100-110 i płynnej jeździe spalanie 6.3 to norma. Na polskim paliwie i polskich drogach, przy ciagłej szarpaninie (poza jazdą w nocy) 8,7 to już wyzwanie, na ogół 9,2. W warszawskim ruchu można utrzymać się poniżej 9,1. Duży wpływ na spalanie ma wiatr.
Dodane 9 miesięcy temu

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Subaru przeprowadzone przez Euro NCAP.
Subaru Outback

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów