Szukaj

Suzuki Kizashi 2.4 VVT 178KM 2012 Suzuki Kizashi. 2,4 benzyna. Bardzo dobry stan. Gwarancja 12m-c.

41 000 PLN
Suzuki
Kizashi
2012
benzynowy
178 KM
+48
Słupsk / Włynkówko (woj. pomorskie)
Rocznik 2012
Przebieg 224 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 178 KM
Pojemność silnika 2 400 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

Wersja silnikowa 2400ccm benzyna 178KM

- tapicerka skórzana

- fotele wentylowane

- Manualna 6-cio biegowa skrzynia

- ABS, ESP

- radio fabryczne

- skórzana kierownica

- centralny zamek

- elektrycznie sterowane szyby

- elektrycznie sterowane lusterka

- regulacja kierownicy

- 6 x Air Bag

- wspomaganie kierownicy

- immobiliser

- lakier metalizowany

- czujniki parkowania z przodu i z tyłu

Samochód po przeglądzie w warsztacie mechanicznym.

Nie wymaga wkładu finansowego.

Pierwsza rejestracja maj 2012r.

224 000 przebiegu.

Komplet dokumentów.

Możliwa zamiana.Tel. 607 568 436

Po zakupie oferujemy również:

- montaż sekwencyjnej instalacji gazowej LPG.

( Landi-Renzo, Lovato )

- transport auta w dowolne miejsce w kraju,

- montaż blokady antykradzieżowej Bear Lock.

Możliwość zakupu auta w kredycie na uproszczonych zasadach.

Wszystkie formalności załatwiane są na miejscu.

"Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia."

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
215 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,8 s
Średnie spalanie
7,9 l/100 km
Długość
4 650 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%
8,6
Suzuki Kizashi
Sedan 2.4 VVT 178KM 131kW
Wszystko oczywiście zależy od pory roku i nogi kierowcy, w trasie przy prędkościach umiarkowanych od 80-120 km ok. 7.7-8.2, na autostradzie przy prędkości ok 140 km ok. 8.7-9.0 Średnia natomiast u mnie w cyklu mieszanym z przewagą jednakże krótszych tras do ok. 10 km to też ok. 8.8-9.2 Natomiast oczywiście dynamiczna jazda, przy częstym wyprzedzaniu i kręceniu silnika na wyższych obrotach powoduje spalanie 10 do 11 litrów. Silnik wolnossący, a więc przy masie 1500kg. to chyba nie są złe wyniki, nawet jeśli nowoczesne silniki benzynowe z turbinami przy podobnej mocy, ale mniejszej pojemności palą litr mniej, to uważam że nie warto biorąc pod uwagę ich awaryjność ograniczoną żywotność i koszty serwisowania. Jestem zwolennikiem sprawdzonych silników wolnossących i szkoda że obecnie w zasadzie poza nielicznymi przypadkami nie są juz montowane w nowych samochodach.
8,8
Suzuki Kizashi
Sedan 2.4 VVT 178KM 131kW
Samochód na żywo wyglšda super, oczywiœcie koncept wzbudzał większe emocje ale oczywiœcie jego produkcja bez zmian była nierealna. Zapewniam, że na żywo wersja produkcyjna wzbudza też duże emocje. Solidny ładny przód auta, piękny tył i linia boczna. Srebrne wstawki nie wyglšdajš jak doklejane listewki w ostatniej chwili aby usportowić auto jest to fabrycznie wkomponowane i wyglšda imponujšco. Atrapa-grill wyglšda jakby była wykonana z grubej siatki. Z zewnštrz widać wysokš jakoœć wykonania. Wszystkie listwy, uszczelki, szpary, połšczenia bardzo dopracowane. Patrzšc z boku na panele poszycia nie widać nierównoœci po procesie tłoczenia blach. Nawet na krawędziach drzwi, gdzie następuje zagięcie poszycia nie występuje charakterystyczne ugięcie powierzchni. Jedna płaszczyzna. Stšd lakier wyglšda bardzo dobrze i ma się wrażenie, że jest położony grubš warstwš. Wnętrze na wysokim poziomie, bardzo dobre materiały, nic nie stuka, nic nie trzeszczy podczas jazdy. Œwietna pozycja za kierownicš (coœ na wzór foteli w Hondach) (fotele regulowane elektrycznie), dobrze trzymajš na boki. Ergonomia przełšczników na najwyższym poziomie, przypomina auta niemieckie Passata czy A4, A6. Samochód bardzo cichy w œrodku, w mojej ocenie jeden z cichszych w segmencie D. Do 180-190 km/h jest naprawdę bardzo cicho – po prostu zaskakujšce jak na auto japońskie i to Suzuki. Trakcja, prowadzenie naprawdę bardzo dobre. Samochód był wyposażony w koła 18 cali i opony 235/45. Spodziewałem się, że będzie słychać głoœno zawieszenie i pojawiš się wibracje podczas przejeżdżania polskich asfaltowych dziur. A tu zaskoczenie! Zawieszenie jest dostosowane do dużych, szerokich kół. Fajnie tłumi, nic nie dobija. Wzorowo utrzymuje kierunek na wprost. Nie zmienia kierunku i nie cišgnie na koleinach. W ostrych skrętach zachowuje się neutralnie i nie nurkuje jak np. Passat. Ogólnie w prowadzeniu przypomina ostatniš serię IS. Po otwarciu pokrywy silnika widać obudowany silnik ale nic nie wskazuje, że jest ona taki dobry. Silnik pracuje bardzo płynnie, ładnie się kręci do wysokich obrotów, nie powstaje hałas, cały czas cichy. Skrzynia 6 biegów pracuje wzorowo, daje się ładnie i szybko redukować przy wyższych obrotach silnika do II czy III biegu. Układ wydechowy zaopatrzony w dwie „kosmiczne” końcówki wbudowane w tylny zderzak i to nie jest tylko bajer. Faktycznie sš za nim dwa tłumiki sporych rozmiarów. Układ wydechowy słychać, że generuje niski dŸwięk – inżynierowie pomyœleli i o takim akcencie sportowym. Przy wyższych obrotach pojawia się wyższy niegłoœny dŸwięk generowany przez układ wydechowy a nie silnik, coœ na wzór motocykla. Ze względu na bardzo dobre wytłumienie wnętrza przyspieszenia „nie słychać i nie czuć”. Można się zorientować po wskazówce prędkoœciomierza i innych autach zostawionych daleko w tyle podczas ruszania spod œwiateł ,że przyspieszanie następuje bardzo szybko. W moim ocenie przyspiesza około 7-8 s do setki. Wg komputera spalanie œrednie 9,5l/100km, nieŸle jak na ostrš jazdę na trasie i w mieœcie. Ze stałš prędkoœciš 90-100 km/h komputer pokazywał około 6,5 l. Podsumowujšc bardzo fajne auto, elegancka sylwetka, w œrodku czuć ducha Japonii, wszystko wykonane na najwyższym poziomie, ładne tapicerki na drzwiach, lista wyposażenia pełna, skóra, xenony, elektryka, składane lusterka, klima dwustrefowa (działajšca!), 9 poduszek, bajeczna kierownica, czujniki parkowania PiT, lusterko chromatyczne, czujnik deszczu, ESP współpracujšce ze wspomaganiem uk. kierowniczego itp. Oczywiœcie można znaleŸć jakieœ szczegóły, które można było inaczej rozwišzać, np. tradycyjna podpórka pokrywy silnika brak sprężyny gazowej lub normalne zawiasy pokrywy bagażnika (chociaż sš bardzo ładnie obudowane tworzywem) ale tak ma większoœć japończyków, sš konserwatywni.
8,9
Suzuki Kizashi
Sedan 2.4 VVT 178KM 131kW
Średnie spalanie "całobakowe" po osiągnięciu blisko 100tys km wahało się pomiędzy 9.5 a 11.2 l/100km, w zależności od pory roku oraz przewagi jazdy w cyklu miejskim bądź pozamiejskim. Generalnie przy tankowaniu od zapalenia rezerwy do pełna robię ok 500-550km.

Zalety

+ Karoseria + Całokształt + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki Kizashi