Szukaj

Suzuki Vitara III 2021 Suzuki Vitara SHVS / 1 właściciel / Salon Polska /

65 890 PLN
Suzuki
Vitara
2021
benzynowy
129 KM
+48
Jawornik (woj. małopolskie)
Rocznik 2021
Przebieg 83 610 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 129 KM
Pojemność silnika 1 373 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Czujnik zmierzchu, ABS, Poduszki boczne przednie, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio niefabryczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Suzuki Vitara SHVS / 1 właściciel / Salon Polska /

4,4
~GUCIU
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 140KM 103kW
Proste, a nawet prostackie auto, co uważam za zaletę. Uczciwe, bezawaryjne. Wystarczający komfort nagradzany bardzo niskim spalaniem - dojeżdżam do pracy 30 km krajówką i spalanie 5,6 litra. Do 100 km /godz jest cicho - potem już nie. Warto wyciszyć drzwi i koniecznie wymienić głośniki oraz dołożyć wysokotonowe i subwoofer (np pod fotel) bo w wydaniu fabrycznym to obraz nędzy.Auto jest lekkie, co w zestawieniu z 1,4 powoduje, że jest dość...
Dodane 4 miesiące temu
4,2
~kar882
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW
Całokształt na 4. Ogólne wrażenia z jazdy tym samochodem od 2022 roku w tej konfiguracji (w AutoCentrum jest błąd, auto jest w ofercie z mild hybrid od 2022 r.) są dobre, natomiast z pewnością nie jest to samochód który mogę polecić każdemu. Na plus na pewno dynamika jazdy, bardzo dobrze się zbiera, wygląd ogólny, miejsca w środku jest naprawdę dużo. Dodatkowo jazda w niewymagającym terenie typu drogi ziemne w lesie, pola, ubity piach nawet z...
Dodane 8 miesięcy temu
4,9
~Paweł
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW
Auto przemyślane i praktyczne, bardzo zwrotne - świetny promień skrętu i łatwe parkowanie, dynamiczne w porównaniu z pełną hybrydą - max moment dostępny od samego dołu wspomagany baterią, ekonomiczne - przy dynamicznej jeździe 4.9l w trasie, 6.1l w mieście (jeszcze spada, ponieważ silnik dopiero się dociera), więc chyba nie warto dopłacać do hybrydy. Auto zwarte, niezbyt długie, jednak miejsca w kabinie i z tyłu dla pasażerów pod dostatkiem...
Dodane 10 miesięcy temu

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki Vitara

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów